Pomodoro

 Sain hiljem teada, et just ADHD'ga inimeste jaoks on Pomodoro äpp/meetod väga suureks abiks, ma ise tutvusin sellega päeviku'kontode' kaudu mitu aastat tagasi.

See oli algselt vist üliõpilastele mõeldud ja niimoodi, et õppimise tõhususe nimel TULEB teha pause!
Ja minu meelest originaalis oli see 25 minutit tööd ja 5 minutit laua tagant ära, püsti --- jooga, venitused, hingamisharjutused, rõdul ilmakaemine ...

Ma jumaldan struktuuri, kuid pidin selle siiski lõpuks enda jaoks täielikult ümber töötlema ja põhiline erinevus on selles, et mul on vaja meditatsioonipausi/peatumist just ENNE õppimist, uurimist, tegutsemist. Kasutasin Pomodoro äppi (täiesti tasuta, see pole reklaam) tõesti edukalt, kuid see töötab originaali kujul ainult tuupurite kasuks. Pidin sellega loovalt ümber käima ja siin on minu rakendus südamekujulisel kleepe/memo/lehel :D





Igale oma, eks 😊

Comments

karikate emand said…
Okei, ma pole elu sees ligilähedaseltki nii head pilti teinud. Võib-olla ma peakski alati pildistama ajavahemikus 3-6 AM ...
Praegu on pool viis öösel, ja see pilt meeldib mulle väga!
karikate emand said…
Lisan: ei lõiganud, ei satureerinud, ei mida kõike iganes --- telefon tegi nii küllase pildi!

Mõtlen, kuhu ja kuidas seda salvestada, sest üpris kindlasti ma enam iial nii kena fotot ei tee ... Nii super vapper pilt...

Popular Posts