Mul olid nii ilusad kleepsud ...

Ühe lehe saan suurena panna, sest ma tol päeval ei kirjutanud suurt midagi ja täitsin tühja ruumi laulusõnadega :D Tollal ma katsetasin ühe ruudu kõrgusesse ühe rea kirjutamisega, nagu enamik teeb 😅




Gregory and the Hawk -- In fact






Kohv ka kook ka! :)




Just ajal, mil ma siia pilte ei pannud, olid mul kasutusel imeilusad kleepsud!






Midagi hiljutist ka:









Bye-pai! 😙
🙏



---------

eee ... mul tekkis imelik tunne selle postitusega seoses, nii et tegin selle mõned tunnid hiljem uuesti lahti ja kohe torkas silma, et olin pannud vale laulu :D, kuid ... ma tegelikult ei tea, kas see ongi see asi, mille märkamist mu sisetunne tahtis 😅

Kuid praegu oskan vaid linkida päevikus olnud laulu: GREGORY AND THE HAWK -- Like Daddy Like Daughter



Comments

Popular Posts