Mingid lehed

Mul on päevikublogi juba mõnda aega päevaplaanis kirjas ja vahel olen piltegi teinud, kuid ... ei jõua kohe kuidagi nendega tegelemiseni.

Ka olen katsetanud erinevaid päevikuid ja erinevad formaate -- no mitte kuidagi ei leia midagi täiesti omast ja rahuldavat, kuna mulle justkui meeldib, kui blogid näevad ilusad välja, kuid tegelikult mu stiil -- kui seda söandada niimoodi nimetada -- on "siitnurgast ja sealtnurgast, keskpõrandale kokku!" :D Palju erinevaid värve, üksteisega mitte miskit pidi sobivaid kleepse ja suvalisi ribalaid, kui mingi laulujupp kummitan, kirjutan selle plartsaki kuhu juhtub, samuti naljade ja armsate mälestustega.

Ma arvan, et võiksin rahu teha sellega, et siin blogis on pigem sota-pota-päevikud :)

Kuid siin on 7. oktoobril tehtud fotod päevikust, milles erinevaid suurusi katsetasin ja neil siin on kaks rida teksti ühe ruudu peale.




Juhuks kui mu peatsilauakese unustanud olete :)




Need fotod ma tegin meelega hästi väikeseks, sest olin tollal nimedega hooletu :)

Esimene lõik on udustatud selle tõttu, et proovisin kirjutada kolm rida teksti kahe ruudu peale, kuid tundus suur ja kole :D














Viimase pildi tegin täna.
Püüan ka edaspidi kleepse paremini pildistada -- kui näha pole ei tekst ega ka pildid hakkab natuke liiga igav, aga alustuseks piisab :D





Olen palju mõelnud ka sellele, et äkki kirjutan mõned mustandid ja siis saan näha, kas minust on püsiasukat või mitte, kuid ... see pole vast eriti tähtis nii ehk teisiti :)

Comments

Popular Posts