Neljapäev, 1. august 2024 ja 3. hommik

See postitus on mul juba kaks päeva arvutis lahti olnud. Eks ma panen üles. Lugu niisugune, et Mees tõmbas paar päeva tagasi selja ära ja mu keha otsustas minna avariirežiimile, mis tähendab prügiviimist, poeskäimist, söögitegemist, nõude- ja pesupesu, paar korda nädalas duši alla ronimist ja siis hädavajalikud pisiasjad, mis kiiret lahendamist vajavad + massaaž Mehele -- muu aja olen voodis pikali, ei loe, ei vaata filmi, ei kuula muusikat. Magan hästi palju: eile näiteks kolm-neli korda päevas, iga kord vähemalt tund aega. Tavaliselt läheb see Mehel kahe nädalaga üle, mõnikord varemgi, aga seni ma küll ei blogi! Musi-musi! Pai-bye!






--------------

Kell saab varsti kolm öösel ja ma olen neli korda vaadanud kuupäeva -- mu pea valutab hullu-moodi, äkki see on põhjus, miks mul on tunne, et olen terve eelnenud päeva maha maganud?
Kuid ei -- eile oli normaalne 31. juuli, ja täna peaks olema normaalne 1. august. Lihtsalt pea valutab nii hullusti, et ma ei imestaks, kui mu hambad ja silmad lihtsalt peast välja kukuksid.

So let's try the Inspirobot!







Hmm, mõtlesin..., et mu tütar sündis 2001, nii et "milleniaal!" ... sealt edasi Virginia Woolfi, mrs Dalloway, filmi The Hours peale ..., the dreamer, the poet has to die ... the visionary.




See suure kunstninaga naine on Nicole Kidman. Minu arust on ta selles rollis imeline! ja ma ei suuda kujutleda, kuidas režissöör taipas valida tema, mitte mõne väljendusrikka robustse näoga naise, kuna Woolfi nägu oli ju pikk ja kondine! 


Olen hirmunud ... Miks ma ärkasin pool kolm öösel tundega nagu oleks teine august?


"You can not find peace by avoiding life, Leonard!"






 "I am ungrateful? You call ME ungrateful? My life has been stolen from me. I'm living in a town I have no wish to live in... I'm living a life I have no wish to live... How did this happen?”



Lemmikfilmide top 3, kuid ma ei oska öelda, mis mulle neist rohkem meeldib, nii et kõik saavad esikoha:
💖The Hours (2003) 💖2046 (2005) 💖 3-iron (2004)

Veel on üks tõsielul põhinev Jaapani film "Nobody Knows" (2004), mis on nii ilus ja valus, et ma soovitan seda vaadata ainult inimestel, kellel on isu oma südant meelega 'lõhestada'.
Tähendab, tegelikult ma pole elu sees soovitanud kellelgi seda vaadata.
Ise ka teist korda ei vaata, mäletan KOHUTAVALT hästi.

Wow, kõik need filmid on välja tulnud 2003-2005!!! :D



---

SYML -- Stay Close -- see käis kogu öö 😊🙏💖
(Mis TÄNA tähendab 2-3 tundi :D )







Bye-pai! 😙

Wow, nüüd on kell juba 3:37 AM ... 1,5 tunni pärast juba peaksingi tõusma ...


--------------------------


(4:29 AM)



Üks pirukas oli teiste alla jäänud.
(Kuumaõhuahi, külmutatud pirukad.)



Ma söön praegu pooltoorest pirukat, kuid -- kui mul on toiduga probleeme, siis nõuan endalt koostsisosadele mõtlemist: jahu sööd? soola-suhkrut? muna? -- milles probleem siis? :D Ja söön ära kõik peale tšilli-ubade -- kaks korda proovisin, ja mõlemal korral veetsin tunde põrandal pikali, krambeldes ja öökides --- ei oksendanud kummalgi korral kahjuks, mul on vist väga lühikesed sõrmed, ma pole iial suutnud end oksele ajada :D . Võin süüa pekki keedukartuliga, näljaga toorest muna, mis on segatud toore hakklihaga ... Tundub, et tšilli-pipar ja toores, marineerimata ingver raputavad mu  keha ja pole hea mõte neid süüa. Küüslauk ja jalapeno on igati okei, söö või pool kilo! :D

Kui mu õde sai 35, tellis ta peole ... eee ... maitsvaid (?) putukaid ja ussikesi, kuid päeva-koeri ja rohu-tirtse ei taha ma proovidagi 😅, see hirmutab mind rohkem kui surm!..., ei, oot... "surm" ei hirmuta mind päevakoerakarvavõrdki.

---

(5 AM)

Hakkasin hommikust tabletti võtma ja nägin, et ... ma polnud eile õhtutabletti võtnud! :D



Sel juhul on ime, et ma üldse kaks tundi magasin!

---

(7:45 AM)

Oh, wow! Need klikid/keelenaksatused laulmise ajal! Ja kuidas seda kirja panna? Z rääkis omakandi aborigeenisõnadest, mida nad siiani kasutavad, ja neil olid ka keele-klikid (ma ei tea, kuidas neid nimetatakse, sorri 😔), mida tehti KOOS häälikutega :D. Ma õppisin ligi 10 minutit, et teha korraga "klikk + neee!" :D See tähendas umbes: kahju küll, mis seal ikka parata! :D
Kusjuures vähemalt Z ütles seda üsna heledal ja rõõmsameelsel toonil 💖
Armastan teda nii väga, kuid ta on tagasi Austraalias ja kõiki peale tütarde ja mu venna blokeerinud. Ma pole temaga aastaid rääkinud 💔 Nende lahutus läks koledaks, Mees polnud veel insulti saanud, olin kitsarinnalisem tollal. Meie kontaktikaotus on 100% minu viga 💔
Oh well 😭




---






Comments

Popular Posts