Teine postitus: neljapäev, 25. juuli 2024

 Niru unega öö oli. Vaja natu nalja! Inspirobot appi!



😄
See juba läheb! :D
Ja küllap mul on lunaatilised geenid :) - olen kuukummardaja! :)
Mis und sellisele veel vaja? Võibolla päeval, natukene ... :)

---




Jumal seda teab, kuidas ma aega niimoodi kaotama olen hakanud, kuid eile 'päevitasin' valmis ainult ühe lehekülje ...



Tegevustelogi järgi läks aeg ... sinna-tänna :D



Ah, jaa -- mõtlesin, et lähen siiski üle lehekülje, kuna alati teen rohkem asju, kui ühele lehele mahub -- samas aga olen õhtupoolikuti liiga hämune, et märgata kirja panna, millega tegelen, vajun nagu oma tsooni ja 'teadvusele tulles' ei oska enam taastada, kuidas ma mingeid asju tegema sattusin :D

Seekord oli asi nii, et läksin 2-3-paiku rõdule päevitama, kuid sain 10-15 minutiga jõleda peavalu :D
Ja siis ei viitsinud enam suurt midagi kusagile kirjutada ...




Lugemispäevik:

Öeldakse, et Oleks on paha poiss, aga Peaks on minu meelest ikka hästi palju hullem.
See sõna tähistab alati ainult tegevusi, mida sa tõesti ei taha teha.
Kas tõesti peaks???












---

Klikkisin YouTube'i avalehel JP Searsi pildil ja ootasin koomuskit, nagu ikka, seekord aga jäingi ootama ja üha enam imestama.

Kõne all Jordan Petersoni intervjuu Elon Muskiga, selles jutt nähtusest uue nimega "gender affirming care", milleks on hakatud kutsuma soovahetusprotseduure teismelistele (või üldse, kõigile?).

JP: "Remember: your genitals don't define your gender, so we've got to cut them off to affirm your gender."

Elon Musk oma pojast, kes teismelisena selle teekonna läbis ja on nüüd trans-naine:
"My son Xavier is dead. Killed by the Woke Mind Virus."
Ta väidab, et teda eksitati kõiki neid protseduure lubama hoiatusega, et muidu võib poeg teha enesetapu.

Koos Petersoniga leiavad nad, et identiteedikriis on täiesti normaalne osa puberteedist, ning neid protseduure teismelistele kättesaadavaks tegevad meedikud ja poliitikud tuleks vangi panna.
Peterson kutsub oma psühholoogidest kolleege, kes selle lainega kaasa on läinud, "... a pack of contemptible cowards".
Minu silmis on kogu woke- ja cancel-kultuur üks argpükste laat. Cancer-culture.

Petersoni arvates on suurem valupunkt laste mutileerimisel, Elon Muski jaoks aga sellel, et puberteeti pidurdavad ravimid teevad steriilseks. Sa tohid lapsena ära otsustada, et omaenda kantud lapsi ei soovi??? Tätoveeringut ei tohi teha ja purki õlut ei tohi juua!?! Kusagil 20 aastat tagasi ei tohtinud Eesti mees end steriliseerida enne 35-aastaseks saamist, sest alles siis peeti teda piisavalt küpseks teadlikult otsustama, et ta (enam) ei taha lapsi. Võimalik, et tehti erandeid, kui sul oli 18 last 12 erineva naisega nagu mõnel seal Inglismaal, kus iga lapse eest pataka raha saab :D

Igal juhul on mõlemad mehed nõus, et "gender affirming care" on šokeeriv väljend laste mutileerimise ja steriliseerimise kohta. Peterson leiab, et see on õudsem meditsiinipraktika, kui omal ajal eugeenika ja lobotoomia ning ... isegi inimkatsed, mida tehti natside koonduslaagrites (hmmm??? 👀), sest nemad vähemalt teadsid, et sooritavad inimsusvastaseid kuritegusid ning püüdsid seda saladuses hoida.



Igal juhul olin jahmunud, et kulla koomikuonu nii tõsiseks oli muutunud ... ja siis nägin, et see on tal teine kanal, JP Reacts, kuhu ma mitte kunagi varem sattunud pole, kuigi seal on hetkel 447 videot juba!!! 😲 Polnudki naljana mõeldud!

---

Kell on reede õhtul seitse läbi ja mina sain neljapäevase postituse lõpuks valmis! 😭
Ja alati leian, et oleks võinud vähem kiirustada, paremini sõnu seada jne -- täna vähemalt viitsisin ingliskeelsed osad viltu keerata 👍😇

Comments

Popular Posts