Laupäev, 27, juuli 2024

 Inspirobot:



Mehehh ...

------

Sain praegu aru, et kell on alles 8:15 ja ma olen poolteist tundi üsna valjult Voces8 "Let My Love Be Heard'i" kuulanud ... On kuum, kõik aknad on lahti ja ma loodan, et linnud kisavad üle :)


----

Kosmonaudiga kaustik sai lugemist täis kirjutatud ... Kuna Teal Swani raamat on veel pooleli, kirjutan lõpu praegusesse tegevusloendi märkmikku. Seejärel hakkan tegevusloendit (mille vasakul lehepoolel on tegelikult sodisem Bullet Journal, ehk kõik tegemist vajav sodi, mis päeva jooksul meelde tuleb ja mille hilisõhtul või järgmise päeva varahommikul sobivatesse kuudesse-päevadesse-nimekirjadesse sokutan. Nüüd hakkan neid kaht pidama sellesse hästi paksu kaustikusse kõige all ... Selle leheküljed on uskumatult läbipaistvad, nii et olen ette kaunistanud ainult parema poole teades, et kahele poole ei saa kirjutada. Kuid püüan hariliku pliiatsiga siiski sinna 'bulletžurnaalida', eks näis, kas õnnestub!




Tee, pitsarull ja suitsukanapirukas 😭😋🙏



Ka mu väike pruun päevik, millega ma alles hiljuti ära harjusin, kuna sain katsetades aru, et sellesse märkmikku kirjutada meeldib mulle ainult juhul, kui teen seda eraldatud tähtedega ja väga väikeses kirjas. Kõik muu tundus väga väga kole :D Mõtlesin sellel tegelikult oma templeid kasutada, kuid paber on liiga õhuke. Olen sageli lehekülgede vahele sodilehed jätnud, kui tint läbi tuleb ...

Järgmiseks päevikuks võtan taas juba ammu kasutatud ja pooleli jäetud kaustiku. Sellega oli jama, et ei seisa lahti, tuleb jõuvõtteid kasutada kirjutamise ajal. Ja kuna ma kirjutan pea alati süles, siis on see jube ebameeldiv. Olen püüdnud sellesse kladesse üht teist kirjutada, näiteks viimati pooleliolevaid telesarju, mida tollal vaatasin kümnetes. Nüüd olen püüdnud kõik selle kleepsude ja piltidega kinni katta -- mitte väga elegantselt, tunnistan. Ka on siia juba ammusest ajast kirjutatud mingeid tsitaate ... olen proovinud seda kaustikut kolmel varasemal korral kasutusele võtta, kuid -- ebamugav on! :D
Aga eks ma proovin aga uuesti! :) Vist kõik praegu ja lähikuudel kasutusel olnud kaustikud on olnud varem kõrvale jäetud, kuid nüüd olen mõnegi neist lõpetanud või neid lõpetamas! :)
Tublunubu olen selline, noh! =)










----

See on nüüd minust väga kitsarinnaline, kuid kui keegi, keda tean kirjaniku ja guruna järsku luuletama kukub -- ja sugugi mitte andetult -- ma ei suuda vastumeelsusvõpatust maha suruda.
Raamatu "The Sculptor in the Sky" iga peatüki alguses on midagi luuletusetaolist-filosoofilist.
Uih, kuidas häirib 😅
Muudkui aga tuleksin kalpsat-kalpsat ja suruksin Teali omavalitud raamide vahele kenasti paika! :D




Muidu kirjutab väga loetavalt! :D

Õnnelik rahu või rahulik õnn on parim, mida füüsilises kehas kogeda saame.
Teid selleni on palju, aga vaikus ja pausid kuuluvad neist enamiku juurde -- meditatsioon, põhimõtteliselt. Passiivne molutamine, kuni ... järsku enam pole! :D




Ma täna vist enam pildistada ei viitsi, nii et paar päevikupilti hüvastijätuks, uus lugemispäevik jäägu vast homseks! :)








🙏


Comments

Popular Posts