Kolmapäev, 24. juuli 2024

 Oh, vaadake, mis Inspirobot mulle tänaseks andis! :D



Ma juhtumisi olengi Kalade tähtkujus sündinud! :D
Ükski neist sõnadest minu kohta küll ei kehti, aga pilt on kena! :D

--------

Eile oli hästi palju YT's istumist, nii et tegevuste lehekülg sai igasuguseid pealkirju täis ja tegevusi ei mahtunudki enam ära ...






---

See mees järgnevas viidžos tuleb välja intrigeeriva avaldusega:
kui sa oled krooniliselt väsinud, pettunud ja lootusetu, ei pea sa ilmtingimata olema depressioonis=vaimselt haige.
Ta räägib, et enesetapp selle tõttu, et elamine on liiga väsitav ja ei "tasu ennast ära" pole märk ravi vajamisest, kui inimene on oma anded ja võimalused läbi kaalunud, oodanud uusi kogemusi/andmeid, need aga ainult ja aina tõestavad seda, et elu on väikeste rõõmude kohta, mida see vahel pakub, kaugelt liiga raske, rusuv. Ma olen ka alati nii mõelnud ... Ravimid võivad siiski palju aidata. Kuid ma ei saa absoluutselt aru, miks kõiki elust väsinud inimesi nii usinasti elama utsitatakse? Laske puhata inimesel! 😅 


Midagi siin siiski aga häirib mind ... võib-olla lihtsalt see, et ta räägib selle kehtivusest ainult meeste puhul. Et nad pole nii head suhtlejad ja see värk, ilmselt ... Kuigi ma surma/mitteolemisse üldse ei usu, ma usun väsimisse küll! 😅 Soovist väsinud kehast välja pugeda saan suurepäraselt aru!... Aga millesse ma veel ei usu -- mingisugustesse surmajärgsetesse karistustesse. Allika lähedus on alati õnnis, ja ju see peab nii olema, et me unustame, et ise valisime oma kogemused teadmisega, et pole "halba", millest ei saaks sündida suur "hea", kõik mis teed, teed endale, kogu energia on ükssama allikas, lihtsalt valinud eraldumise, et "puhta olemise" asemel enese igast aspektist teadlikuna olemas olla ... Ka elu kestel kogetud hädad ja haigused ei ole karistuseks rumaluse või halb (olnud) olemise eest. Need asjad on lihtsalt kogemused, valikutele ja järeldustele ärgitavad stiimulid, mis -- kui ei juhtuks ühega, juhtuks teisega, kuid vahet pole, sest me kõik oleme niikuinii üks. Separeerumine on paratamatu, kui midagi selgeks saada, määratleda, piiritleda soovid. Ka Allikas ei suuda end ühtne olles üdini tunda. Eks ta kummaline ole ... aga never mind, siin on short, mis selle jada inspireeris :D




Kuid mulle meeldib kuulata inimesi, kellel on selge vaade, mida nad oskavad ladusalt, kirglikult ja ausaks jäädes väljendada 🙏

-------

Natuke eilseid lehekülgi, või panin juba? 
Topelt ei kärise, öeldakse :D
Eks saab näha! :)
















Ma pole kindel, kas ma täna üldse rohkem kirjutangi -- olen uimane, kuidagi...

Ah, mingi tsitaadi lugemispäevikust tahtsin panna ...




Internet on endiselt täielik lorulohe -- isegi mitu korda kedranud laulu kuulen mõne sekundi kaupa, kuigi saan seda rõdul ilma wifita mõnikord kaks tundi kuulataaaaamiauuuu! ... 

Nii et ma püüan praegused värgid üles laadida, eks näis, mida ma edasi teen :)
Olge te ka tublid! :D

Comments

Popular Posts