Teisipäev, 25. juuni 2024

Ka täna ärkasin kell 4, tõusin 4:10 -- mis oleks kaunim varasest päikeselisest suvehommikust? 💖

Mul mängis jälle öö läbi "Blade Runner Radio" -- see käib mul sageli ka päeval taustaks, imeilusad visuaalid lauludel:






Sellised stseenid. Aeglaselt korduvad ...


Ja ma vist rikun enne õiget aega kaagutamisega kõik ära, kuid mulle tundub, et ma sain Instagrami feedi kronoloogiliseks!
Tahtsin seda nii väga, sest iga kolmas-neljas konto, mida näen, on followmisesoovitus.
Ja eile pakkus ta mulle kuus tsitaati Carl Gustav Jungilt, seda küll kontolt, mida jälgin.
See olulisuse algoritm ei taba minu puhul küll ära, mida ma näha soovin.

Artikkel SIIN.




Ainuke asi, et ... "story'sid" ei näe selle valikuga. Selleks tuleb tagasi "Home" peale minna...

Aga veel Instagramist: üks konto, mida ma ei raatsi kinni panna: okuryazar.tv

Selles mõttes, et mu arvuti on mitu päeva lahti olnud, sest ...
ma pean iga natu aja pärast sealseid pilte kaema :D
Võrratud fotod suurte raamaturiiulitega interjööridest! 💖😍💖😍💖

Klikkige linki -- ma ei julge ühtki pilti siia panna, minu silmis on need kõik professionaalsed/tasulised.


---------------

Järgmisel päeval (kolmap, 26. juntsik)

Nah, ei saanud ikka panna kronoloogiliseks; ka eile oli see kronoloogiline ainult telefonis, kuid täna hommikul kontrollides oli esimene postitus 10 tundi vana ja järgmine 1 päev vana :)

Ma mõtlesin, et äkki tuleb see iga päev uuesti seadistada, kuid ... absoluutselt ei leidnud enam "Instagram" logo üles :)

Aga leidsin selle:


Kasutan Instagrami keskmiselt 1 minut päevas 😅 -- seda telefonis, arvutis rohkem, ma arvan ...

Mäletan kui kunagi ostsin uue telefoni ja EMT töötaja ütles, et mul on iidne pakett ja vahetaks modernse vastu ümber? Ta läks mu telefonikasutamise statistika juurde: ma olin eelmisel kuul teinud 5 minutit väljuvaid kõnesid :D  ......  ja ta ütles, et inimestele, kes telefoni ei kasuta, neil pakette pakkuda pole 😂


PÄEVALOG:





Mees õpetas meid eile valetamist mängima ja ... omg ... autistlikud inimesed on nii kergesti alt-tõmmatavad. Ma täiega teesklesin kogu oma näo ja kehakeelega. Mees ei teinud vigureid, käis rahulikult, kuid mina tegin pidevalt petekaid, ja B oli minust järgmine, nii et ta muudkui arvas valesti, sest ma saatsin meelega rohkem või vähem õrnu valesignaale ja ta usaldas mind.
Näiteks mul OLI ÕIGE KAART ja ma kavatsesin selle ka käia, kuid ma tegin "hmmmmmmmmm" ja liigutasin kaarti valivat kätt siia-sinna, nagu ma ei teaks, mida käia. Ja ta jäi uskuma, iga kord.
Sest ta on harjunud mind usaldama, väljaspool mängu ma ei teeskle ega valeta.
Kuid neurootikuna, kelle ema oli püstihull, õppisin ma lapsena häbitu valetamise suurepäraselt ära.
Oh dear! ...
Süda kisub kokku ... ta on nii ilusake mul ... 😭


PÄEVIK:





Moos sai otsa, ja siis hapukoor ja roheline sibul, nii et need pannukad on lihtsalt suhkruga :)



Mu keskkoolisõbranna oli mul umbes ... aasta aega toakaaslane ja ta õpetas mulle, et pannkoogi sisse pole üldse palju suhkrut vaja panna, piisab teelusikatäiest (vanilje)suhkrust -- sest moos, mesi, nutella, mis-iganes on nagunii magus. Aga soola muidugi tuleb panna. Ja meie sõime alati magusana, kuid soolakaid kooke tehes saab sama laari süüa nii magusa kui soolase täidisega!
WIN! :)











No music for you today, luvz ...

Pai-bye! =)


---------------

Muide, lõpetasin selle postituse 26. juunil enne seitset hommikul ja täna äkki ei träki ega kirjuta midagi eriti, kuid ... 24. ja 25. ärkasin ja tõusin kell 4 hommikul, täna juba 3:45 :D

Ma väga armastan valgeid öid, need teevad mu õnnest pööraseks :)

Meil on rõdul vana, suht räpane vaip, kuid ma lähen viskan sinna selili ja imetlen taevast, tuppa jätan mingi mõnusa muusika mängima, praegu on luupimas see:







😊💖😊

Comments

Popular Posts