Reede, 28. juuni 2024, teine osa

Vist kuumusest, aga mu telefon ei saada enam fotosid vĂ€lja 😅
Seda on kord varem ka juhtunud...
Noh, see oligi tegelikult lihtsalt pilt mÀrkmikust laual, ja mul on siin juba nagunii terve hunnik.



--------

Ma olen Sheinist nii palju kaustikuid-mÀrkmikke ostnud, aga huvitav -- joonelistel on pea-aegu eranditult vÀga laiad reavahed ja need tÀituvad nii kiiresti... Mu lugemispÀevik sai tÀis, ja hakkasin Petersoni raamatu vÀrke kirjutama varem pooleli jÀÀnud 'Morning Pages pÀevikusse', ja sinna ei mahu pea mitte midagi, kuigi ta on kaustiku, mitte mÀrkmikusuurusega :D




Vasakul on mu praegune tavapÀevik, paremal see, mille lÔpulehtedele praegu lugemispÀevikujuppi kirjutan.









Peterson ĂŒtleb siin, et vĂ”ib-olla sa tunned vimma selle tĂ”ttu, et oled viripott ja sĂŒĂŒdistad teisi, et sul halb on, keeldud kaasvastutamast? :D Kusagil ta ĂŒtles lahutamisnĂ”ustamisest rÀÀkides: "Äkki sa oled halb inimene ja su kaasal on Ă”igus soovida sinust lahti saada?" :D VĂ€ga minu maitset mööda teraapia! :D
Kuid selliseid asju ei tohiks öelda kĂ”igile ja ega ta kindlasti ĂŒtlegi ...; ja veel, eesmĂ€rk pole inetusi vĂ€lja mĂ”elda ja öelda, et inimest mĂ”tlema ehmatada -- need asjad peavad olema tĂ€iesti siirad, mitte "kiusu pĂ€rast" öeldud... Eks neid inimesi on kĂŒllaga, kes lĂ€hevad psĂŒhholoogi juurde tĂ”estama, et nende partner/laps/vanem on halb inimene, ja et neil on Ă”igus.

Ma nÀen, et mÔned fotod on tÀiesti udused, aga ega siin mingit vÀga tÀhtsat juttu pole ka :)



PÄEVALOGI esimene lehekĂŒlg:












Ma arvasin, et olen lÔpetanud transvestiitide ja 'detransitsioneerimisega', kuid jaa ... need lood on nii emotsionaalsed ja kurvad, et tÀna jÀlle vaatasin mitut...
Ma nii tahaks kogeda, mis tunne on olla vale soo kehas ajstul, kus aktivistid rÀÀgivad, et sugu on "sotsiaalne konstrukt" ja see on spekter, mitte
1. mees,
2. naine ja
3. geneetilised-fĂŒsioloogilised vÀÀrarengud, mis ei vĂ”imalda sugu selgelt mÀÀrata.
Et ... nĂŒĂŒd, kus segaduses inimesed poodimitelt ja 'paneelidelt' kuulutavad, et naiselikkust ja mehelikkust pole olemas -- milleks sugu vahetada? Ja muidugi, nĂŒĂŒd on kenasti vĂ€ljas uus seltskond, kes on otsustanud, et ka sugu pole tegelik -- sa oled sellest soost ja nii vana, kui end parasjagu tunned.

Ma arvan, et inimkond siiski pole depressioonist peast segi lÀinud, kuid neid, kes on, on kaugelt liiga palju nÀha ja kuulda, hirm tuleb peale ...

Tavaline pÀevik on tÀna unarusse jÀÀnud ...










See sinine sai tÀis ... kolisin siis sellesse pruuni:












Aa, jaa. MĂ”ned asjad, mida Peterson rÀÀgib, pole ĂŒldse minu kogemus ja kas see temagi oma on? :D
Aga mehed naised on vĂ€ga erinevad, see on suurepĂ€rane ja kĂ”igi huvides, ja toksilist maskuliinsust olemas pole. Mida iganes selle all ka silmas peetakse -- mehelikkuses (ega ka naiselikkuses!) pole iseenesest midagi toksilist. 


VĂ€hemalt sain 11. peatĂŒki lĂ€bi, see kippus koledasti lohisema ... 😅


Aga mÀrkmikud, mida igapÀevaselt kasutan:




Esimene rida: 1. tÀna tÀis saanud lugemispÀevik; 2. pea-aegu tÀis vana pÀevik, mille lÔppu kirjutan praegu lugemispÀevikut; 3. pÀevategevuste log;

Teine rida: 1. tavaline to-do, kalendermÀrkmik; 2. trÀkkerite kaustik; 3. unenÀgude vihik;

Kolmas rida: 1. arved-tĆĄekid-vĂ€ljaminekud; 2. 5-aasta pĂ€evik (iga kuupĂ€eva kohta on ĂŒks lehekĂŒlg lahtritega viieks aastaks); 3. praegune pĂ€evik; 4. DID DIS mĂ€rkmik :), ja 5., viimane -- 'master to-do-list' ja muud nimekirjad.



-------

SĂ”in kĂ”hu kaaaaauuuuuugelt liiga tĂ€is ja ei jaksa seda postitust ĂŒle vaadata 😅
Nii palav on ka, 32 kraadi ... Juuksed kuivasid nagu niuhti Àra.
Head ööd! :)

Comments

Popular Posts