Reede, 28. juuni 2024, esimene osa :)

Ma ei saa aru, mis mu unega viimasel ajal lahti on? Ärkan järjest varem, täna juba 2:30, pärast 3,5-tunnist und.

Põrnitsesin pool tundi mõtlikult kummalist valgust "jooksurattal". Olin täiesti kindel, et see pole elektrivõrku ühendatud, sest ma hoian arvuti toitekaablit ja soojustekki sees, ja mu telefon oli mu kõrval ... Kui end pool tundi hiljem üles ajasin ja vaatama läksin, siis selgus, et millegipärast olin siiski ka jooksulindi samasse pessa torganud. 





Esimest korda tundsin täna hommikul, et ei taha Petersoni lugeda, vahtisin selle asemel hoopis Instagrami. Küll see TEMU ikka topib reklaame igale poole! Suu jookseb vett mõnda asja vaadates -- eriti just kaustikud, kirjatarbed, laual käivad "organiseerijad", aga püüan sealt mitte kunagi tellida 😅
Petersoniga olen 11. reegli juures ja see peatükk on mitte ainult kõige "paksem", vaid seni ka täielik häma. Hmm, ma tean: ma loen paar lehekülge peatüki lõpust, äkki saan siis aru, kuhu ta oma jutuga välja jõuda tahab!


Hei, ma saadan natuke ebaõnnestunud menüütõlkeid, aga video kaotasin ära :)

































Veel kaks, mis pole menüüga seotud:









Vaatasin ka toredaid Inspiroboti loodud meeme.
AI võtab mingi pildi, mingi lausemalli, valib sõnad, ja genereerib midagi, mis peaks olema julgustav, motiveeriv, inspireeriv.
Tavaliselt ei õnnestu:



Kõik pole sugugi naljakad, kuid ... vähemalt on need kõik originaalsed :D,
kui endale hommikul tarokaart tõmmata, siis neid on ju ainult 78, nii et igavaks läheks ...

Minu tänane motivaator:





Ja järgmine on YT short: üks naine teeb nii andekalt stop-motion videoid, endaga peaosas :)




Hmm, ma panen selle postituse parem üles ja päevikud õhtul =)

(kell on praegu alles 5:13 AM :D )

Comments

Popular Posts