Kolmapäev, 26. juuni 2024

Äratus 3:45 😆

Miski ütleb mulle, et ma täna suurt ei loe, ei kirjuta :)

Aga see leht on valmis, nii et selle panen üles :)





Minu ja B lemmik-kommid :D

Hoian neid meigisvammide vanas purgis voodipeatsis, sest nälg võib ootamatult näpistada :D

Kole-kahvatud -värvid on pildil, päriselt on kõik ägedam! 😊😍😋






Hei, vaadake kui väike käekiri 😮




Mulle nii väga meeldib, kuid nii väikeselt on pingutav kirjutada ja lugemisest ei maksa rääkidagi ... See on rohkem nagu kunstiprojekt.

Oot, ma otsin oma väikekirjas päevikukatsetuse, see kaust pole täis, nii et peab kättesaadavas kohas olema! :D

Oh, muidugi: see mis on kenasti täis, on küll ära pandud, selles poolikus oli kahjuks ainult kaks mitte eriti õnnestunud lehevahet, see on neist vist kenam .... :




Muide, kas te olete tähele pannud, et ma ei suuda rea peale kirjutada? :D
Grafoloogil oleks selle kohta ilmselt nii mõndagi öelda :D
Ma pakun: "See inimene vajab (mentaal-emotsionaalset + füüsilist?) ruumi enda ümber."

Praegune lugemispäevik (tänahommikune kiri):




Sama kaustik 2-3 aastat tagasi -- ma vahepeal kirjutasin lugemispäevikuasjad kõik tavapäevikutesse:




(Kas keegi tundis ära? :)

Mudlum. )




Eelmine päevik (praegu on "blank" - ilma joonte ja ruutudeta):




Praegune:






Tegin kartuliputru varahommikul ... Mul oli üks tõestisuur sibul, oli võid-margariini, aga mitte piima-koort.
MÄÄÄÄääääuuuu!




Haledavõitu.....,
... aga ... parem kui vesi ja leib! :) Poodi küll täna minna ei viitsi ... Ega ma vist blogi ka täna täiendada ei viitsi 😅

😂 kena sinikatega põlv, jälle! 😂






Seda laulu olen vist palju kordi jaganud 😅
Kindlasti üle kümne aasta on olnud üks lemmikutest ...





Minu teada see kollektiiv "rendib" lauljaid, neil endal pole ... anyway ...
💓


Pai-bye! 😘



Comments

Popular Posts