Kolmapäev, 19. juuni 2024

Where the hoe's at?
Where is my mind?
(Mõlemad on laulupealkirjad ja mu hetketuju :D )

Kell on 4:35 hommikul, panin just eilse päeva blogisse üles; paistab, et tuleb päeva alustada :D

Kas teil on mingi kella-aeg, millest alates juba kindlasti on uus päev, mitte enam öö?
Mul on see kell viis. Enne kella viit, kui ma öösel ärkan, ütlen ma endale, et on veel öö ja püüan edasi magada. Pärast viit ärgates on minu jaoks hommik, kuigi see ei tähenda, et ma ilmtingimata üles tõusen -- mõnikord on nii tohutult mõnus end voodis välja sirutada ja juubeldada kõige üle, mida keha tunneb.

Eile jalutasime B'ga kusagil 2 km kaugusele poodi ja tagasi, ning ... kui mul oleks mingi ilma-relee, millega muuta temperatuuri, tuule suunda ja kiirust, pilvisust, õhuniiskust, siis ma jätaksin kõik just nagu eile oli. Nii imeline elusolemise tunne, keha oleks justkui igal sammul "Loojat" tähistanud. 



Okay, mommy needs water now 😁
Ja ma alustasin eile päevikukonspekti selle kohta, miks pagana pihta ameeriklaste nädal pühapäevaga algab. Uskumatu, aga seal on loogika, pärit juutidelt ja väga varasest kristluse ajast. Nimelt neil oli sabat seitsmes päev, ja see on tänapäeval laupäev. See oli nädala viimane päev toona. Kuid pärast pere seltsis puhkepäeva tähistamist, hakkasid nad järgmise päeva hommikutel kogukonnana koos käima (ma oletan, et mehed ainult) ja tähistama Kristuse ülestõusmist ühise tänupalve ja hommikusöögiga, mille juurde käis ka vein ja sai :) See polnud mõeldud puhkepäevana, nii et pärast kogunemist algas tavaline argipäev. Kuid kui ametlik töönädal tehti viiepäevakseks, siis tundus loogiline mitte ära jätta seda järgmise hommiku (yom rishon -- esimene päev) tänukogunemist, nii et "seitsmenda päeva" kõrvale tuli selle kogunemise säilitamiseks nädala esimene päev. Kas pole huvitav? Ma olen alati mõelnud, et USAs on nii palju kristlasi, ja kirikuskäimise päev on ju pühapäev (kui sa just pole katoliiklik Itaalia vanatädi, kes käib seal igal hommikul ja õhtul), nii et see ju peab olema seitsmes päev! Aga ei, see on neil nädala esimene päev.


Oh, ja üks asi, mis ma Redditist leidsin: 'lucid dreaming' ehk unenäo ajal teadlik olemine, et näed und, võib reaalsustajuga jukerdama hakata, ja ... lugedes sain silmapilk aru, et just see on põhjus, miks ma ligikaudu pool aastat tagasi tõmbusin eemale mitte ainult sellest, vaid ka unenägude nautimisest üldse. Varem, kui hakkasin uniseks jääma, olin lausa elevil, et mis ma siis täna öösel ka teen? :D
Kuid ma hakkasin unenäo- ja päriselumälestusi segi ajama: mäletasin nii selgelt millegi rääkimist, kuulmist, tegemist, et teised tegid ... ja see hakkas segadust tekitama. Nii et tasapisi hakkasin spontaanselt end unenägudele sulgema. Kuid mõnikord juhtub seda ikka veel: väga hiljuti oli varahommik (möödunud pühapäeval, ilmselt), mil mu keha oli nii rõõmus -- hea muusika mängis läbi öö, hommikukeha oli värske ja kuldne ja magus, rõduuks oli pärani, linnud laulsid, inimesed magasid, ei hõikunud, põristanud, kolistanud :D -- iga hingetõmme oli puhas nauding, nii et ma nautisin olemasolemist iga rakuga ja lükkasin ülestõusmist edasi, kuid ... mul tekkisid paarisekundilised mikrouned, mille käigus tõusin sel hommikul umbes viis korda üles, enne kui tegelikult tõusin! :D

Well, mommy really needs some water now! 😅
Ma toon keefiri ka -- ei saa aru, kas 5:10 hommikul päriselt tahan juba hommikusööki, või 350 ml kruus keefiri on see pai, mida kõht vajab :)


Ok, I'm back! 😁

Nats nalja ;)





Ja see oli ka mingi meem, kuid saab ka jutuna:

Naine mehele: "Kallis ... ma tahan teist beebit."
Mees: "Oh, jumal tänatud -- praegune ei meeldi ka minule!"
:D


Hihii! :)


(kell 7:00)

Wow, ma guugeldasin, kui palju sugusid praegu tunnistatakse ning sain teada, et mees- ja naissoole lisaks tunnistatakse 72 sooidentiteeti.
Hullumaja!


TEGEVUSTE LOG:

(kell 16:43)








PÄEVIK:

(kell 7:50)










(kell 16:35)






LUGEMISPÄEVIK:

(kell 16:30)











🙏🙏🙏


Omg, ma olen nii uimane, et ei vajutanud "publish" :D

Comments

Popular Posts