Jooksuaeg :)

Eilsed päevikuleheküljed ei meeldi mulle, ja see annab suurepävast võimaluse jagada vihikukes tsitaatidega "Hamletist" -- Chinese variety :D





Need on siis kleepekad, mis on mõeldud pilte-kollaaže kaunistama.




Targad mõtted on näiteks sellised:

change of will
there have been arrangements for a long time
the slave of memory
mediocre generation
devil
retain
listen
judge
be generous and strive for
always stand on the both ends of the scale
the weakest man
a sane person
the cold world
skin pouch
lost in the meaning of action
redundant words are useless ornaments
cover up devil's heart
when sorrow comes
eviction
waste time
cheat
more facts
change temperament ...

:D 
.. ja nii edasi. Kuidas need iial peaksid mingi teemaga mu päevikutes kokku minema? :)
Liiga imelik valik :)
Aga küll ma millalgi midagi tobedat välja mõtlen :)









................


Jaaaa -- tuutuduuu!!! - lõpuks tuli ka jooksulint kohale :)

Panin selle ise üles ja õppisin nuppe tundma.
Mitte midagi ei saanud alguses "safety"-nupust aru :D --
ma pole iial elus oma silmaga jooksulinti näinud  :D

Pean uurima, kas saan kaldenurka muuta, sest mulle tundub nagu ma hakkaks minestama seal peal :D See kõik on täna veel ees, enne, kui vanni lähen :)






Comments

Popular Posts