Eeee ...

 




Nii kurb, nii kurb ....


Keha võttis selle ravimi ilusti omaks ja ... kuigi ma saan nüüd voodist välja --- 
järjepidevus ja meelekindlus üle kolme nädala vajusid tagasi alla.

Kuid ... ma ei unusta mitte kunagi neid kaht nädalat, mil kõik oli korras,
ma tegin kõike, mis vaja, nagu tõesti ... kaheksa kuud edasi lükatud max 15 minutit võtvaid asju, ka palju kauem lükkasin edasi...
Igavesti tänulik nende kahe nädala eest, mil sain tehtud KÕIK mida mingil päeval teha tahtsin!

Ja seega -- ENDISELT jään 'psühhofarmakone' promoma.

Aga selle üle olen hakanud mõtlema küll, et kui USA's on Adderall põhimõtteliselt kõigile ("althõlma") kättesaadav ja seda ei testita ülikoolides --- ma nüüd tean omast kogemusest, kui kiiresti läheb ... keerulise võõrkeelse teksti lugemine stimulandiga, et ... jumal halasta -- inimesed kel pole psühhosimulanti, on tõesti halvas võrdluses nendega, kel seda pole ja ... võiks ju öelda, et stimulant ei muuda su IQ'd, aga ... see tohutult-super-väga muudab kogemust/tulemust. Jah, see ei tee sind targemaks, kuid su teadmised on ... kirjeldamatult kiiremini sulle kättesaadavad, seostamisvõime on ülitugev võrreldes oma keskkoolinõudmistest juba üli- ja ülekurnatud ajuga.

Mul on kiusatus küsida doosi suurendamist ainult selle pärast, et ingliskeelse Prousti lugemine on mulle nüüd jälle katsumus 😁😁😁




Kui uskuda legaalseid allikaid, siis Adderalli Eestis üldse müüa ei tohigi, ametlikult.
Kuid ka legaalne ADD stimulant tekitas mulle tunde, et mu IQ on kolmekordistunud :D
Aga jah ... ainult kümneks päevaks :)
Nüüd ma olen jälle tagasi seal, et suudan 5 lk ingliskeelset Prousti lugeda õhtul :D
(Muide ... need tõlked eesti keelde ------ need pole midagi muud kui imelised, Tõnu Õnnepalu on ju palju tõlkinud -- see on nagu ... suhkruvativikerkaaretornaado, mis sind endasse haarab.
KUIDAS on Proust raske, keeles, mida tunned?

Uhhhhhh ... Ma pean seda tegema... John Keats)

Here he comes:

I stood tip-toe upon a little hill,
The air was cooling, and so very still,
That the sweet buds which with a modest pride
Pull droopingly, in slanting curve aside,
Their scantly leaved, and finely tapering stems,
Had not yet lost those starry diadems
Caught from the early sobbing of the morn.
The clouds were pure and white as flocks new shorn,
And fresh from the clear brook; sweetly they slept
On the blue fields of heaven, and then there crept
A little noiseless noise among the leaves,
Born of the very sigh that silence heaves:
For not the faintest motion could be seen
Of all the shades that slanted o’er the green.


😭😭😭😭



Ma sain oma kaks nädalat elu, mida sain ise juhtida :)

See oli imeline, ma olen igavesti tänulik!

Las ta siis ise läheb edasi nagu ise jookseb, ma püüan kaasa mõelda niivõrd kui suudan :)

DIIIIIP gratituuuud, still, fur-evah!
Explosion of heartzes =)


hmmm ....

Ma ei tea, kas mul on täiesti uued piilujad siin, aga ...
... ühelainsalgi tunnil oma elus ei unusta seda, kuidas meie peret aidati just
( ja ma vist pole seda mitte kunagi varem öelnud, aga ........ ------- AINULT!!!) 
blogilugejate poolt 10 aastat tagasi, kui Mees sai insuldi ja oli kõnetu ja mähkmetes ...
Me elame endiselt samas kodus!
Ma ei tea, mida öelda ...

Äkki nii, et imed juhtuvad inimestele, kes pole nõudlikud, kuld sajab pähe, pigi asemel ... hmm.. see peab olema mingi muinasjutt, mida 50-40-aastased inimesed teavad .. kukk kireb ... meie 'pigine-piiga' jälle kodus :D Meil pole seda muinasjuturaamatut, oli kaev ja ... patjade kloppimine ja ... õunte korjamine ja ... vaeslapse kaevulükkamine ja siis... :D

Ma tüütan teid surnuks! :D

Aga väga armastan ka. Aia on isegi. Luv ya, guyzes, lemme slap me luv onto ya
Niuks-miuks-kalli! <3






Comments

mercredi said…
Lumeeit oli see raamat. https://rahvaraamat.ee/p/lumeeit/501198/et?isbn=9789949538188
karikate emand said…
Jee, oli jah "Lumeeit"! =)

Popular Posts