Perfect Bookmarks

Vaatasin nädalake tagasi ühe raamatutest rääkiva tüdruku videot YouTube'is (BookTube'is - nagu selle kallakuga videoblogimist nimetatakse) ja olen lausa lummatud tema loodud järjehoidjatest.
Iga raamat saab oma järjehoidja -- ma joonistasin teitele näite =)
Kui ma õigesti mäletan, ta ka müüb neid ning need on tugevamad kui pikuti poolitatud vihikuleht mul siin.







Järjehoidja peale:
- autor;
- raamatu pealkiri;
- alustamise ja lõpetamise kuuppäevad;
- hinne nt 5-tärni-süsteemis;
- üldmulje;
ja all veel üks viie-tärni-lahter ülelugemise jaoks.





Tagumisel küljel on statistika selle kohta, kui sageli see raamat sai kätte võetud.

Ja minul on kindlasti vaja ruumi ka selleks, et leida üles leheküljed, kuhu ma tsitaate olen märkinud -- seni olengi raamatute vahel järge pidanud paberilipikutega, millel on märkmed, nii et mina tegelikult viimasele leheküljele jätan ainult lugemissageduse statistika. Märkmete jaoks jätan vahelehe, st mul on vihikuleht kokku murtud, fotodel on esimene ja neljas, "kaaned".

Video, kust see idee pärit, on siin, ja kusagil 1:35 peal tulevad järjehoidjad 'lavale':




See tüdruk jätabki järjehoidja raamatute vahele, kui ta omab neid. Väga loogiline, kui lugemist otsid ja riiulit uurid, saad kärmelt mulje meelde, kuid kuna laenutatud raamatute vahele neid pole mõtet jätta, koostan mina vist teise süsteemi ja hakkan kasutama "filofaks bindereid" -- noh, järjehoidjana neid lahtisi lehti, mille küljel on augud metall-lõkatsite abil kaante vahele panemiseks.


Raamatutest ja lugemisrõõmust rääkivaid kanaleid on YT's nii palju, kuid ma seni veel eelistan neid, kus näidatakse elu, eelistatavalt ilusa muusika saatel.

Austraalias elava tüdruku kanalilt Cups And Thoughts olen ära vaadanud kõik videod, teen seda tavaliselt söömise ajal :) 
Ka tema filmib oma snäkke ja teetasse, päevikuid ja kasse <3 :)





Teine imetore raamatute-päevikute-eluvlog, mis mul suu vett jooksma paneb, on Katherine Karas:




Need tüdrukud filmivad samu asju, kuid üks on hästi helge, soojad toonid!, teine pigem sünge.
Aga ma ei diskrimineeri! =)

BookTube'is on ka toredaid, paljulugenud ja tarku mehi, samuti nagu kirglikke meessoost märmikepidajaidki, kuid nemad ei eristu üksteisest minu jaoks niimoodi nagu need kaks tüdrukut -- pealegi pole meestel nii väga kombeks kasse, küünlaid ja kohvi kaasata :*

Comments

Popular Posts