Mul oli üks nali, kus tuld kukkus kulmult ...

Pole oma päevikuasju nii kaua pannud, kuid ... hiljutised mitmepäevased jutuvood/hood viisid mind mu laua pildistamiseni enam-vähem vastupidistel, või vähemalt mitteseotud põhjustel mu "kohvipaberi" pildiblogi tegemistega.

Mulle hakkas väga meeldima see ... konkreetse inimese jaoks konkreetse asja kohta tehtud foto! :) Väikeses ruumis ma armastan sooje värve:




Mitmemõttelisest segadusest käiski jutt :)

See on minu voodipeats!



Toonide tõttu tekkis soov seda blogisse ka panna, kuna ... see päris-päris-päriselt on foto, mille mu telefon tegi -- absoluutselt mitte mingeid filtreid ei määranud enne ega pärast, ja see on ... nagu ... Minas Tririthi raamatukogu, kust Gandalf sõrmuse kohta infot otsis ...

Anyway --- mina vajutasin ringikesele, ja minu telefon tegi selle foto.

Ainult et umbes 7 protsenti lõikasin vasakult äärest maha, kus kardin oli lõppenud.


---

Oh, ja ... kas te suudate pakkuda, miks ma eile hommikul ärkasin suudeldes oma telefoni?

Tahate kuulda? Muidugi! 😁

Ärkasin telefonialarmi peale ja otsustasin edasi magada, kuid uinumine käis nii kiirelt, et käsi telefoniga langes rinnale. Unes näen, et olen katoliiklane ja mul on pihus helesinise-valgekirju Püha Neitsi Madonna kujuke ja ma suudlen seda kristlikus hardumuses. 
Ärkasin üles selle peale, et hardalt suudlesin oma telefoni :D



Love love love, all dah wayyahh! :) <3

Comments

Mai said…
Aitäh, et panid mind naeratama :)
Pikalt..:))
karikate emand said…
Nii tore, kallike =)
Hoian Sind! <3

Popular Posts