Sinikasaaga, Chapter 2.

 Mees märkas mul eile neid sinikaid:





Need on parema käsivarre siseküljel, et fotot teha pidin ma oma käe kogu jõust väljapoole keerama, sellepärast näeb käsivars väga imelik välja ...

Aga jälle küsimus: kuidas saavad sellised sinikad üldse tekkida? Kes ronis mu käsivarre sisekülge näpistama, toksima, üle ja üle, igas suunas, kõvemini ja õrnemini? :D

See meenutab mulle ühti ammuseid käsivarresinikaid.
Kuulasin ühe inimese väga emotsionaalset lugu ja ilmselt sulgesin parema käe kõik sõrmed nii tugevasti vasaku käsivarre ümber, et järgmisel päeval olid mul neli sinikat väljaspool ja üks (pöidlast) seespool. Nagu sõrmejäljed.
Aga see praegune on nagu mingi ... puder laiali ... Mis nii paidetud ja kaitstud kehapiirkonna vastu üldse minna saab?
What are those??? :D

Comments

Popular Posts