Pole vett, pole ka kuud

Pole kohvi, pole pĂ€evikuid 😁...

Ma vist olen hĂ€sti palju endast pĂŒhendanud ĂŒhele lootusetule projektile, isegi pĂ€rast seda, kui ma tĂ”esti/lĂ”plikult sain aru, et see on lootusetu ... nagu ettevĂ”tja investeerimine selgelt Ă€pardunud ettevĂ”ttesse -- emotsionaalselt on raske lahti lasta, kui nii palju on panustatud...

///Mul kunagi ĂŒhes töökohas hakkas palk pĂ€ris palju hilinema... Kui ma selle osas sĂ”na vĂ”tsin, rÀÀgiti mulle Eesti nirust majanduslikust olukorrast, et isegi suurte kettide töötajad saavad palka hilinemisega (mis oli tĂ”si!), ja et minul on ka mees!, mĂ”ned töötajad on ĂŒksi/ĂŒksikemad! .... kuid ... hmm, ma tundsin ... nii suurt ebaĂ”iglust nagu ... mind koheldaks orjana, tasuta tööjuna. Ma polnud sel ajal heas kohas emotsionaalselt, nii et ma tean, et kogesin seda liiga konfrontiivselt, kuid ... ma lahkusin mĂ€rtsi lĂ”pus, ja sain oma mĂ€rtsi-palga alles neid Ă€hvardades juuni alguses. Ma tean, et see koht jĂ€i töötama vĂ€hemalt kaheksaks kuuks pĂ€rast mind, edasi ma pole uurinud.///

Elu on liikunud liiga kiiresti, mu arusaamine ei jĂ”ua sammu pidada ... Samas, just see oli vanasti mu blogipidamise mĂ”te/tung -- teadasaamine, kas mu kogemus vĂ”iks olla jagatud, vĂ”i olen ma ĂŒksi selline? Ja see on nĂŒĂŒd kĂŒll nii, et hoolimata kogu segadusest/kiirusest -- see mĂ”te mind enam ei kĂŒlasta. Sel pĂ”hjusel mul lihtsalt ei tule mĂ”tet blogida. Kogu see segadus on korras. Selge. Nii elu kĂ€ibki.



Aga paar kuud tagasi pani VĂ€iku mingisse internetifoorumisse, mida tema kasutab, kolm fotot mu pĂ€evikutest, kuus lehekĂŒlge. Ja ...😃😃😃 okei, ma naersin jĂ€lle natuke aega ĂŒllatusest ..... :D, aga :D ...... see sai 960 "laiki" ja 180+? "share'i" :D What the hell? :D
JĂ€rjekordne arusaamatu segadus, aga hea, eksju?! :)

Oooh! ja mĂ”ned ĂŒtlesid, et kĂ€ekirja-alafoorum "would love that!" :D
VÀiku ka ei kÀinud peale ja ..., mul oli pea-aegu hÀbi ... Ka mina armastan nii vÀga oma pÀevikutamist, kuid ... ma juba nÀitasin siin, ja rohkem pole vaja. <3 Lihtsalt ... jÀllegi ... ootamatu Ônnistus, mille jaoks sa ise midagi ei teinud ... Neid tuleb ja tuleb. Ma pean ruumi tegema ...



---

Ma muutun vist rohkem/kiiremini, kui on tavapĂ€rane, sest ma ei hoia kujutlustest kinni ja luban endale ka ilmnevat vĂ€ikest/vĂ€iklast ... olen nii palju nĂ€inud, kuidas targad ja Ă”ilsad olla pĂŒĂŒdvad inimesed on tĂ”esti ... hĂ€das! Ja pinges, ja vaenulikud-hukkamĂ”istvad!... Ei saa ĂŒle hĂŒpata oma tegelikust olemusest, kuid saan aru, miks pĂŒĂŒtakse.


Aaaaanyway ... On ... intensiivne imetlus, hĂ€mmastus ja tĂ€nulikkus segaduse kĂ”rval. Kuid selle intensiivsuse kĂ”rvale pole tulud soovi ennast "vĂ€lja panna" blogis ... Mis iganes vajadused mul on blogisid kirjutades olnud -- praegu neid vajadusi lihtsalt pole, mis aga on jÀÀnud, on suur tĂ€nu ja armastus inimeste vastu, kes on mu lugusid lugenud. VĂ€ga tugev ... fĂŒĂŒsiliselt ... paisuv-kitsenev tunne mu rinnakorvis, kui teid meenutan. Nagu ... kui ma teie peale mĂ”tlen, ma pean ennast sirutama ja vasakut  kĂ€tt tahapoole painutama, et sĂŒdamel rohkem ruumi oleks. Ei mahu Ă€ra ... see ilu ja tĂ€nu. Matab hinge! Nagu ka kurbus, eks ... pole asu ...





Palju palju kÔike ilusat ja head, te olete nii suur osa minust, mu hellusest maailma vastu, mu hÀmmastusest maailma ja inimeste suthes. Love you.


-----------








Uhhh ... See pealkiri kirjutas ennast ise (enne postituse kirjutamist), kuid ma proovin seletada. See oli ĂŒhe raamatu pealkiri, arvan, et autor oli Osho. Jutu mĂ”te oli nĂ€ilisusest ja ... huhh ... inimeste psĂŒhholoogilise aitamise keerukusest, nagu ... kui sa osutad sĂ”rmega Kuu poole ja ĂŒtled: "NĂ€e, see on Kuu!", siis on vĂ”imalik, et inimene ei nĂ€e sinu nĂ€pust kaugemale, ja otsustab, et sa tahtsid öelda, et su nĂ€pp on kuu. Ta vahib su nĂ€ppu, mida sa ka ei seleta. VĂ”i siis kuu peegelduse vees pidamine pĂ€ris-kuuks. Ja sa nĂ€ed, et inimene justkui tahab aru saada, kuid sellegipoolest -- sa saad ainult osutada, ja kui inimene vaatab vale asja (vett, sĂ”rme -- taevakuu asemel), siis ... pole midagi teha. Sa pĂŒĂŒdsid. Tema pĂŒĂŒdis. Nii on, ja las olla.

Comments

karikate emand said…
Ma ei taha editeerida, aga ... ma olen terve elu pĂŒĂŒdnud uurida, kas parem on ausus vĂ”i eesmĂ€rgistatud jutt/tegevus.

Probleem on selles, et MINU jaoks on ... mul pole omadussÔna selle kohta kui palju vÀÀrtuslikum MINU jaoks on alati olnud ausus.

Kuid mitu aastakĂŒmmet on mind Ă”petatud eesmĂ€rgistatult rÀÀkima/kĂ€ituma. Ka tarkade inimeste poolt.

Ja ma mĂ”tlen, et nemad mĂ”tlevad vist eesmĂ€rgile/potentsiaalsetele halbadele tagajĂ€rgedele, ja mina mĂ”tlen ... hmm ... sĂŒdame puhtusele? Kompromiteerimatusele? Mul on tohutu tĂ”rge teiste inimeste teadliku/meelega mĂ”jutamise vastu, sest see röövib nende tĂ”e ja vabaduse, ja mulle on need tĂ€htsamad kui ... "edu" vĂ”i isegi ellujÀÀmine.
Ma nĂ€gin seda kommentaari ja tahtsin kohe sĂŒdamekese alla panna.
Sest minuga on ka nii. Vist tean, miks: ma ei saa kontrollida, mida teine/teised minu tegude-ĂŒtluste-kirjutiste-milleiganes kohta arvavad, selle peale teevad, mĂ”tlevad, ĂŒtlevad. Ma ei tea kunagi ette, nad on ise inimesed, ma ei saa neid kontrollida, ma isegi ei taha mĂ”nikord (kuigi vahel tahaksin kĂŒll =))
Ma saan kontrollida, mida MINA teen-ĂŒtlen. Ja seda ma teengi. Mina ĂŒtlen nii, nagu minu meelest parim on. Mina teen nii, nagu minu jaoks Ă”ige tundub.
Mida iganes teised seepeale teevad, on juba nende otsustada.
karikate emand said…
Nagu ... jÀlle, Sinuga ... nii suur kalli ja aitÀh! <3





Kes on tundlik, kirglik ja empaatiline ... oleks hea, kui ta ... hmm......
Ta ei pea lÔpetama aitamist, selgitamist, hea-usu-vÀljendamist, aga tulemuste ootamisest on parem loobuda.


Oli ĂŒks film Rimabaud ja Verlaine'iga ... See lĂ€ks 'mentordamisest' seksuaalsuhteks, sest ... mitte vĂ€limuselt, kuid oma sisetulega, 16-aastane Rimbaud, maapoiss, lihtsalt lummas Verlaine'i igas mĂ”ttes juhmiks :D

Kas see oli kohutav, vĂ”i isegi tĂŒlgastav?
Mina seda ei arva, ainsal pÔhjusel, et see oli aus.

Popular Posts