Yes, Sir!

Ma olen viimasel kolmel päeval vaadanud mitut dr. Phili saate videot YouTube'is ja ... mind rabab, et siiamaani öeldakse mõnele ameri-kaanile "Sir". Mõned saatekülalised on teda nii kõnetanud.
Nagu: "Just nii, Sir!"
Ja ka ta ise ütles kellelegi "Sir".

Mulle kõlab see nii kohutavalt.

Ja meenutas, et ... mõnedes 'eriti peentes' Ameerika perekondades laps peab nii kõnetama oma isa.
Isegi kui laps on juba näinud oma isa ebaautentsust.
See on nagu efektiivsuse-drill. Unusta autentsus, mõtle eesmärgile. Eyes on the prize! Eba-autentsuse õppetükid.

On teemasid, mille puhul dr Phil on survestamise vastu, nagu kapist välja tulek. Igaüks omal ajal. Kui üldse.
Ja siis teisi ta ise häbistab ja survestab olema eba-autentne.
On olnud inimesi, kelle puhul ma loodan, et kui nad lähevad tagasi koju, nad keelduvad täitmast lubadusi, mis dr. Phil sundis neid saates andma.


Ma arvan, et mässavad lapsed tulevad FAKE-ättituudiga peredest.
Kui peres on ausus, pole lapsel vaja mässata.



Black is da coloor! Unicolooor. Black. Like our hearts.







Seersant tormab kapteni juurde: "Vaenlane läheneb!"
Kapten: "Kas maad või merd mööda?"
Seersant: "JAH!"
Kaptnen: "Mis "jah""?
Seersant: "JAH, SÖÖR!"


Comments

Popular Posts