Ninanuudlid

Mulle tundub, et Mehe viiruse kõige hullemad päevad on möödas, aga ... me kõik kolm oleme siiski väga silmnähtavalt ja kõrvkuuldavalt haiged. Prügikotid täituvad pabertaskurättidega nagu mingil konveierliinil ...

Mul on vist kõige hullem süüa püüdes: kui soe toit neelupiirkonnale läheneb --- geisrid ja vulkaanid! :D

Muide, mu köha muutuski nii tugevaks ja diafragma tantsutas mu magu nii hullusti, et mõned mu tänaöised köhahood lõppesidki oksendamisega 😅 Eelmise postituse sõnad osutusid prohvetlikuks :D

Tampooni kehashoidmine on samuti probleemne :D --- tõesti kohutav köha.

Kui MBB mulle täna järsku kell 4 öösel sõnumi saatis, mille üle olin rõõmus, olin ma loomulikult üleval, sest sellise köhaga magada ei saa.

Aga hing on sees! :)

Luuletus Kirsti Oidekivi kogust "Tigudele", päevikuid küll ei jaksa kirjutada ja kohv ka ei huvita.




Comments

Popular Posts