Nagu elu

 Vahelduseks teen kirbukirja -- kolm rida kahe ruudu peale ...




Olen taas liiga palju Messengeris istunud ja see peab lõppema.
Mul pole selle vastu midagi, et iga tunni kohta 3 sõnumit saata, 
kuid lihtsalt istuda ja rääkida tundide kaupa, samal ajal kõrvalaknast sarja vaadates
või telefonis mängu mängides vaevab ja kurnab mind. 












Lugemispäevikuleheküljed :)
Me Mehega mõlemad armastame Iris Murdochit, 
"Võrgu all" on mõlemi suur lemmik :)




Mõned luuletused Triin Soometsa kogust "Toormaterjal"


Soometsal on palju järsu ja/või ootamatu lõpuga luuletusi 💖















MBB töötab täna miskis hotelli või SPA moodi kohas, kust avaneb imeilus vaade:


Lisatud:
Ah, see on pigem hoopis ürituste korraldamise koht -- täna olid pulmad.

Comments

Jaanika said…
Oojaa, ma ka ei suuda pidevalt messengeris istuda - jääb kusemata ja söömata ja üleüldse Messengeri partner peab aru saama, et inimene peab muud ka tegema elus püsimiseks kui ainult sõnumeid kirjutama ja lugema. Eriti hull on lugu siis kui keegi kukub värisema kui 3,5 min ei vasta - nagu robot oleks!
karikate emand said…
Miu!

Ja kui sa ütled palju kordi, et sa ei saa niimoodi, nad ütlevad, et saavad aru..., kuid kui sa varsti ei vasta, tulevad emotikonid, et sa ei unustaks, et sul on vastamata. Miu!
kertu said…
Mulle assotseerub see samuti telefoniga rääkimisega.
Kui sa ei vasta, tagasi ei helista, ei taha/armasta (pikalt) rääkida, siis ...on justkui teisel õigus pahane olla.see on täeisti iseenesestmõistetav, et pead olema taskus...igale poole kaasavõetav...iga kell lahti pakitav...kohe olemas.

See on kuidagi nii igav. Kuhu jääb siis ootamise mõnu,väike elevus ja igatsus?
karikate emand said…
Mul oli jube kaua lausa mingi telefonifoobia.

See läks üle niimoodi, et ma leppisin sellega, et olen inimene, kes ei suuda telef0ni kasutada :D




Ma lollitan kogu aeg, kuid ootamisega 6rritamine läheb minust kauge kaarega mööda. Neis asjus olen ma puhtsüdamlik nagu imik.



Minu jaoks on kõned siiski millekski, mis tuleb kiirelt korda ajada, ja kui jutustamise/eneseavamise isu 0n, siis selleks 0n kirjad.
0len seda piisavalt selgelt väljendanud, et nüüd üldiselt keegi eriti ei helista, kirjuta, saada sõnumeid :D

0lin t0hutult liigutatud, kui mu õde kirjutas, et tal 0n Brasiilia b0yfriend :D

Minu sünnipere nagu ... räägib kunagi hiljem :D

Need suhtlemise piirid võivad olla üsna segased ... ka ise-enda jaoks, nii et ...


Põhimõte võiks olla, et enda järgi ei saa teiste üle otsustada.

Popular Posts