Teisipäev, 21. veebruar 202

Eee ... pilt oleks justkui veidi viltu ... 



See on siis nüüd laisa inimese päevik ... 
Vähe ruumi ja sulle öeldakse ette, millele mõelda :D
Samas on see enesearendamispäevik:
- Täna on oluline ...;
- Tänased 3 tähtsaimat eesmärki;
- Olen tänulik ... eest (kolm asja);
- 3 täna juhtunud suurepärast asja;
- 3 asja, mille kallal tööd teha.

Mina ei taha millegi kallal tööd teha ja mõned asjad siin on korduses.
Pole kindel, mida sinna kirjutama hakkan.



Algul hakkasin päevaplaani kirjutama, kuid see läks tegelikkusest nii mööda, et eile kirjutasin, kuidas päevake tegelikult kulges ...






Täpid on kaugelt liiga tumedad. Raske lugeda ja kole ka!



Tuvihallid kassipallid ...


Nujah, ei ole hallid tegelikult :)

Aga see meenutas mulle, kuidas MBB kängurupargis ära eksis ja selle tõttu vigastatud linnu leidis ja kraavist välja tõi!











Täna tegi ta mulle videokõne, kui ma kell seitse hommikul pika pluusi väel süüa tegin.
Mul on küljelt vaadates nõianägu: pikk terav lõug ja pikk nina..., aga talle meeldib :D ...


Kui mul oleks ülearuseid tuhandeid eurosid, ma läheks kohe ja laseks pool oma ninast maha lõigata!
Lõuaga olen nüüd täielikult ära leppinud -- ükskõik mis asendis ma olen, sinna ei saa kuidagi lotti tekkida :D

Veel, et ... autistide komplimendid võivad teinekord väga naljakad kõlada 😁




///

Oi, selle ma lisan nüüd pool päeva hiljem.
Festivali nali tuli sellest, et eelmisel suvel vist Valgas peeti militaarfestivali:

MilFest

Kui see kirjutati ainult suurte tähtedega, nägime meie seda kui MILF-EST, mitte MIL-FEST.


///

Comments

Popular Posts