Mul on kümmekond mustandit ...

 ... kuid ... mul on olnud pigem jututuju; kohv ja päevikud on praegu ... lühidad, kiired, intiimsed :D
Ei viitsi fotodel nii palju hajutada, sest muud ei jäägi järgi.

OH, ja vahepeal ma kümme päeva isegi ei joonud kohvi! Ei tulnud pähe seda vajada.

Ma ... ei suuda fotodega tegeleda, mulle meeldivad mu päevikud, ma olen suuteline pildistama isegi ka, kuid oma varvaste väljakärpimine (kui olen rõdu ukse ees pilte teinud) käib mul KAUGE KAAREGA üle jõu.

Nii palju on vahepeal juhtunud, ja emotsionaalsed värgid panevad mu 'ooterežiimile'.
Kolm paari tahtis lahku minna, ja lõpuks siiski otsustati kokku jääda --  võib olla, et sõpradena, kes teab. Kõik kolm paari pikendasid oma lahkuminekut. Ma tunnen armastust, kurbust ja abitust.

Ja ... ma hakkasin mõtlema, kes mind armastab?:
Väiku/B, Mees/E, MBB ja ... hehe ... naabrimees, kes pidas sageli pidusid, kus ka mina trallasin aastal 2012 maikuust augustini.

Kui Naabrimees tüütuks muutus, ma blokkisin teda pikalt ja -- kui ta ukse taha ilmus, ka agressiivselt ---, kuid ... kahel viimasel aastal ma olen bloki maha võtnud, sest ... ta on nüüd invaliid. Palju ravimeid, ka antipsühhootikume ja rahusteid. Ja ... ma tean, et ta armastab mind inimesena. Ta näeb mind nii ilusana. Ta on mulle öelnud, et ta ei suuda kujutleda, et minu sees on üksainukegi kurjuse-/isekuse-rakuke. Ta näeb mind ebamaise olendina ja ... tõesti, ma tunnen, et tema hing armastab minu hinge väga väga väga. Ja see on päris kena -- VÄLJA ARVATUD, kui see tuleb inimeselt, keda sa blokid!

Ma mõtlen inimestele, kelle elus pole armastatuse kindlust, nagu näiteks, minu vanemad, vend ja õde ... ma ei ... näe neid armastavate inimestena. Armastusest tähtsamad on eesmärgid. Selle maailmaga minul kontakti paraku pole.



Me võime olla väärikad ja tublid, kuid ... armastamata elatud elu on lihtsalt võimaluse raiskamine.

Comments

Popular Posts