Sisenali

 Mul on siin blogis vähe lugejaid, mis mulle meeldib.

Blog.tr.ee ajal oli võimalik, et sa ise pole ennast lisanud, või varem olid, aga võtsid maha oma blogi sealt, kuid teised inimesed said sind lisada oma 'lugemiselisti', nii et kui mingi su postitus sai palju klikke, siis see tõusis selle veebilehe "edetabelisse" ja inimesed, kes polnud iial su blogi lugenud, tulid kommenteerima.

Ma mäletan, et keelega lollitades ütlesin "sirkus" ja keegi tuli mind parandama, et õige on kirjutada "tsirkus". Ehh. Jahh. Aitähh!
See oli tõesti tüütu!

Ja ma ei suuda uskuda, et ma ikka saan 'ootamata' abi, näiteks eelmise postituse luuletus, mida ma ... tundsin, et armastasin/armastaksin, kuid ... ainult kolm väikest fraasi oli meeles, ja veel -- ega ma ju ei teadnud, kas mu mälestus on üldse õige!
Mul on kolm luuletusekaustikut, kuid seda neis pole.
Mäletasin mõnd fraasi sealt, ja nende põhjal keegi lugeja leidis selle minu jaoks, ja see oli veel ilusam, kui ma mäletasin...., ma mäletasin väga vähe, kuid altpoolt kaks riimuvat rida tulid ka tuttavad ette, nii eet kunagi ma kindlasti lugesin tervet luuletust.
Miks keegi peaks vaevuma aitama asjas, mida puudutad möödaminnes?
Ja ... leida seda blogis, kus on umbes 50 lugejat päevas?
Tunnete tulv on suur, sõnastada ei oska, vast ehk et ... ma pean asju mis mu elus juhtuvad, väga suureks imeks, kuid ... see ei tee mind ainult väikeseks, vaid suureks ka, korraga.



Väiku on mul nüüd 21, kuid ... mida vanemaks tema saab, seda võrdsemaks me saame, kuidagi.
Nii et jutuhoogu sattudes me mõnikord lollitades-näideldes karjume siin mitte teineteise peale, vaid koos :D Issu käib vahel naerdes koputamas, et tüdrukud, tüdrukud, kas kõik on korras? Mida te siin teete ja joote? :D

Ja ... Mees on palju parem filmisoovitaja kui mina olen talle, ja Väiku on palju parem muusikasoovitaja, kui mina olen talle.

Kuid ... if I deliver ... ma olen hullult õnnelik, ja eile, kuigi meil oli pigem lõbus tuhin tibuga, ma palusin tal olla kannatlik, kuni ma loen eelmise postituse alt luuletust.

Ja ... heiiiiiii ... talle meeldis see nii väga! Hea luuletus võib mõjuda juhmistavalt, nagu .. 'puuga pähe saamine'.  Ma olin nii õnnelik, et tal suu ammuli jäi ...! <3 




Aga muusika, mida Väiku mul soovitab kuulata ...
See pole päris, mis mind haarab, ma olen nagu ... indie-pop tüdruk rohkem, ja tema on veel alternatiivsem, võib-olla grunge-indie sulam.

Kuid on üks naljakas performance laul, mida VT mulle tutvustas, ja mille ... kolme kohta me mõlemad tüütuseni(?) kasutame 'sisenaljana'.

Esimene salm, ja me muide ei kuulagi edasi, sest iga kord, kui esimene salm läbi saab, oleme me mõlemad naerust kõverad ja huikame kuuldud sõnu välja, püüdes ka häälekriikse ja karjatusi imiteerida.

Esimese salmi sõnad on:

HeyBeen trying to meet youHeyMust be a devil between usOr whores in my headWhores at the doorWhore in my bedBut heyWhere have you been?If you go, I will surely die







Ja meie kasutame siit kolme katkekest:

Esiteks see kõige esimene käratus: "HEY!"

Ja ... kuna me imiteerime häält ja energiat, siis teine meist saab silmapilk aru, mislaadi 'hey' see on.

Siis järgmisena, 'hey'le' lisandub ... "been trying ... to meet you!"
Kui Väiku on paar päeva 'nähtamatu laps' olnud, siis -- tuues talle kandikul uksele süüa, mida ta Messengeri kaudu palus -- on mul, kui tema järele igatsen, kombeks seda röögatada ;D

Ja viimaseks, kraaksataval häälel: "If you go ..." ja siis kiunuvalt "I will surely die!" :D
Seda ma teen esikus, teda ära saates, kui ta pimedal õhtul oma peika auto peale läheb :D

Ühe laulu esimesed 40 sekundit, ja --- terve aasta nalja!
Me oleme siin lihtsad ja vähenõudlikud :)





Nagu paljud, kahtlen ka mina kogu aeg, kas ma olen hea ema olnud ...
Kuid kui mu 21-aastane ütleb: "Emme, kas ma tohin sulle sülle tulla, ma tahan kalli!", siis ma mõtlen ... HEY!....... midagi ma ikka hästi tegin.

Mina abiellusin 21-aastasena ja ... mulle ei tulnud pähe, et enne abiellumist ma võiksin oma kaasat oma vanematele tutvustada. Tagant järele ma saan aru, et paljud arusaamatused olid ja on sellest, et ma oleń autismispektris. Aga jah ... ma ei teinud seda valikut, vaid mulle lihtsalt ei tulnud pähe neile Meest näidata enne pulmi. Kuidas see nende elu puudutab? Mitte kuidagi! 
Ja heakskiit ... Võib-olla ma olen sotsiopaat, aga ... ma kindlasti teen oma asja ja ei mõtle selle peale üldse, et kellelgi võiks minu tegemiste kohta tugev arvamus olla. Ma järjekindlalt ei tule selle peale, et keegi võiks midagi kobiseda, kuid ... kui mind kritiseeritakse, ma natuke olen vaikne ja mõtlen küll.
Lihtsalt ... isegi pärast mõtlemist, ma tavaliselt ei saa aru, kuidas see neisse puutub. Ja ... ma ei oska vastata, sest mulle tundub, et me elame erinevates maailmades. Nii et kui keegi on kriitikaga välja tulnud, ma lihtsat vaatan-uurin-kuulan seda inimest, aga olen vait. Ma tõesti ei tea, mida öelda.
Ja miks ma sotsiopaatia välja tõin -- ma ei oska isegi tahta neile selgitust anda.
Minu jaoks ... lihtsalt liiga erinevad maailmad.

Aga ... HEY! ... mulle mu maailm tõesti meeldib <3


Nii ... vana märkmiku foto, okei?
Äkki juba näitasin kunagi ... Hehe ... just trying to be a decent and consistent blogger here =)




Oih!
Vabandust valge tekstitausta pärast lõpupoole!
Ma ei oska seda asja parandada, aga ... uih! väga kole on.

Comments

Popular Posts