Cut

 Mitte alati, aga ... nuh ... ma armastan seda blogi.
See on pildiblog, ma ei pea üldse rääkimagi! :) See teeb asja kergeks ja stressivabaks.

Ja ... ma pole juurde kirjutanud päevikuvärki, kuid mulle tundus, et ma saan panna ühe lihtsa, nunnu ... ehh, kuidas sda nimetatakse ... tõmmise? ei, see on fotograafiline, kunsti vallast ... Lühilõike? ... mis on kerge ja ei tähenda mitte midagi, aga midagi kuidagi ju on :D --- ka tänasest :)

Sobiks ka päevikusse, kui ma viitsiks ümber kirjutada :D






Facebook ise muutis meie tähetausta sinisest (jõulu?)punaseks, ja kõne lõpetamise ikooniks on nüüd jõulukuusk! Meie kumbki seda muutust ei teinud.

Kuid ... ma tean, et olen olnud kloun, nagu ka Mees, kuid ... mitte keegi vist pole mõelnud selle peale, et mulle pidada kõnet, kui naljakad on mu ... naljad, naljatav hääl, nalja-etenduse-liigutused.
Inimesed ju lihtsalt naeravad, nad ei tule sulle eraldi ütlema, et sa oled väga naljakas.
Ja see on ju kõige loomulikum, sa ei oota peojärgset tagasisidet.
Ja ma pole sellele kunagi isegi mõelnud enne, kui MBB hakkas ütlema, kui "lõbustav" (amusing) ma olen 24/7.
Ja pigem reaalis, sest hääl ja liigutused, eksju! :D
Ma teadsin, et ma teen palju nalja, kuid mitte, et keegi võiks mu enda jaoks leida nagu keemilise elemendi, millest ta on kuulnud, kuid iial pole näinud ja katsuda saanud :D

See on meie kahe õnn :D
Et mina lihtsalt juba olen see, ja MBB hindab seda ja pole varem näinud :D

Mis aga üldse ei tähenda, et nüüdsest ootan ma aplausi oma naljade peale.
Tegelikult, ma hoopis mõtlen ... kui miseraablis ja akontaktses keskkonnas MBB peab olema kasvanud, et pidada mind pööraselt naljakaks inimseks.
Ma muidu ütlesin seda talle ka.
Ma seda ei tea, mida ta minu järeldusest arvab.

Aga, ma olen tänulik ja liigutatud, 
kui ta aasta ja rohkem ütleb, et ma olen elus kohatuist selgelt ja kaugelt kõige naljakam,
ja samas ... ma ei taha isegi mõtlema hakatagi, 
kuidas ta enne mind on elanud, et ta mind nii naljakaks peab.




Comments

Popular Posts