Teisipäev, 29. november 2022

Ma täna siis jälle öhhöötan. Öine eluviis paistab mulle sobivat küll! :)

Eilse esimese pildi kohta tahtsin midagi öelda: ruubiku kuubiku panin tõesti ise kokku,  aga niimoodi, et ... odava värgina pudenes ta ükskord keerates natuke tavalisest rohkem laiali, ja siis ma võtsin kõik tükid lahti ja ... panin õigesti kokku tagasi :D

Keerutades pole me seda mitu aastat kokku saanud :D 



Ja kaunis uur nii eilsetel kui tänastel piltidel seisab algusest peale.
Midagi on viga teisel, nii et ... jääb siia vahel mu päevikupilte elavdama :D


Päeviku kohal avab ennast kiletaskutega album, kus hoian osa oma kleepsudest ...











Oi kuidas mulle meeldivad prindid ja kleepsud, kus kollažitamine on juba ära tehtud ...
Püüan nende pealt ise ka harmoonilisemat paigutamist õppida, 
kuid mul pole paraku annet/maitset :)












Tavalise käekirjaga on mahakirjutus YT-videost, kuna ei viitsinud enam ilusti kirjutada püüda, mida tsitaadid väärivad :)





Boonuseks veel üks foto minu lapsepõlvest, mille MBB mulle täna saatis, meenutades aegu enne kohtumist, mil ta mult lapsepõlvepilte nuias.
Mina olen fotodel alati mõru või hirmunud näoga.
Vennal on sel pildil küll ehtsalt rõõmus meel,
kuid ahvi saba ta jalgade vahel näeb välja nagu mingi imelik noku :D
Vend siin 6, mina 7. 
September 1985.
Tean seda nii hästi, kuna ... ma oleksin pidanud esimesse klassi minema.
Läksin ka, lihtsalt ... kuu aega hiljem.



Comments

Popular Posts