Kolmapäev, 16. november 2022

 Morning Pages on tagasi pruunis kaustikus ... See saab enne aasta lõppu täis ... Ma pole kindel, kas hakkan seda uude, eraldi kaustikusse kirjutama, või toon tagasi paksu, kõikesisaldavasse ...
Katsetan alles ... :)















Maakler, kellega oleme sõbralikult ka muust jutustanud, saatis mulle sellise toreda video :D

Ma arvan, et tõlge on ... ülisuurel määral omalooming ja onu räägib millestki muust, kui saunast ja et eesti suitsusink on mingi tahmane käkk, aga ... vastupandamatu naer! :D
ja ta hambad sobivad naeruga nii hästi kokku :D


Hihii! :)


Comments

SG said…
Kuidas Väikul üldse läheb?
Tal on ju nüüd gümnaasium läbi? Elab ta veel teie juures? Õpib? Töötab?
Kuidas ta elamise ja argipäevadega hakkama saab?
On tal sõpru? Peiks ma saan aru, et on.

Kuidagi uskumatu, et ta on ka ju nüüd täiskasvanu.
karikate emand said…
Oi, hehe! :)

Nii kena Sinust küsida ..., kuid ... imelik on niimoodi otse temast rääkida, ta nii väga palju aastaid keelas seda ...

Kui ma blogisse sulpsatasin selle peika-info, siis ... ma põdesin üle nädala üksi, kuni tunnistasin seda talle ja ... olin valmis karistatud saama, kuid ... ta mõtles hetke ja ütles, et ... see on okei, pole üldse hullu.

hmmm ............

Väga ilusad, südamlikud, hoolivad, soojad küsimused.
Ei saa siin blogis neile vastata, kuid ... seda võin küll öelda, et ... ta on minu meelest nii ilus inimene, et ma ... ei suuda uskuda, et mina tohin tema ema olla.

Popular Posts