Trial and error

Ma olen obsessiivne kirjutaja/paberikratsija, ja kaugelt liiga impulsiivne leidmaks oma lõplikku suunda/stiili märkmikemaailmas. KUID ... kogu see ümbermõtlemine ja pidetus hakkab minu jaoks tasapisi omama mingit ilu/elu. Võib-olla on hea ja õige, et mu tuline hingejuntsik on muutlik? :D Kes teab? Kõik on ... teretulnud, et vaadelda ja ... kogeda, isegi.

Päeviku eilne avaleht:




Close(r)-up ...





Ma alles kompan, kuidas lehekülgi jagada ...
Üks lehekülg päeva jaoks tundub ... okei, kuid ...

 ... kui ma kõrvallehele tahan kirjutada unenäo, siis ..
ee ... kirjutis jääb mõnigi kord pooleli ja ma tõesti arvasin, et ma pildistasin täna ka unenäolõpu kleeplehte selle peal, kuid .... paistab, et mitte.

Tahtsin siiski tutvustada oma päevikusüsteemi, nii nagu see oli just ... eile :) ...
ja ... unenäagu polnud nimesid ja päris-elu inimesi täis, nii et ma saan seda suuremana näidata (kuigi lõpp on puudu, see on kleepuval suurel memolehel).



(Ärge arvake, et ma eeldan, et te mu käekirjast aru saate. 
Näiteks mu ema ei saa mitte midagi aru mu käekirjast! :D
Okei, iga seitsmenda sõna saab! :D )
Mees, muide, saab mu käekirjast aru.
Ma ei tea, kuidas.
Meie käekirjad on väga erinevad ...
Alates sellest, et tema käekiri on 5-7 korda suurem kui minu oma :D
Ma pean tegelikult silmas ... pikem/kõrgem.

Teate ...
Ma kunagi lugesin üht grafoloogiaraamatut ja seal oli üks peatükk tähekõrguste kohta.
Kui ülemised tähesabad on kõrged, siis inimene on idealist.
Kui kesktähed, sabadeta tähed on suured, on inimene realist.
Kui alumised sabad on 'magnifiitsed', on nad instinktide kütkes.

Mehel on kõik kolm komponenti üleloomulikult pikad :D


Ma ARMASTAN oma päevikuid, kuid "morning pages" on midagi nii intiimset, et seda ei sobi rahvale näidata, KUID ... seekord ... oli mul juba kaks päeva häirivalt kummitanud üks laul, ja väga sobiv on selline asi "mölalehele" panna, kuna sinna tulebki pea otsetühjendada: 
mis iganes peas on -- kirjuta sinna!!

Kelle arvuti võtab, kelle oma mitte, kuid vasakul pool on laulusõnad hägustamata jäetud :D


Kleepsud-kleepsud-kleepsud! <3



Art deco. No? :)


Mu päevaplaan ja tegelik päev erinevad alati.
Mulle meeldib seda jäädvustada kõrvuti lehtedele.

Kuid pean kohe ütlema, et ... tavaliselt täidan ma veerandi oma plaanist, või ka 5%
Seekord ma ... olen üksi korteris ja ... kuidagi ... valitsen oma "kuningriiki".
Tavaliselt olen ma lihtsalt teenijanna, teiste jooksutada, mis iganes mu enda plaanid ka olid ...
Kaugelt suurem osa kui pool jääb tegemata, alati -- ja ikkagi on mul päevaplaani VAJA!




Ma arvan, et ... kuna tõmban fotod arvutisse FB Messengeri kaudu, on need nii väikesed, et lugeda pole võimalik, kuid ... vasakul lehel on mu plaan, ja paremal, kuidas päev tegelikult välja kukkus.

See on tegelikult haruldaselt hea tulemus ...
Mul tegelikkuses on nii palju "tekk-üle-pea" päevi ...
Kuid, ma suudan esineda, ehk ... eile ma tõesti mõtlesin sellele, et tutvustada oma süsteemi blogis, ja ma võtsin ennast kokku! Selle tulemusel olen täna padjamaailmas :D Kuid eilsega sain hakkama! :)


Mu lemmikkleepsud:






Umm ja ... praetud SUUR šampinjon, millele otsa visata kaks viilu juustu ja tulisena saiade vahele kallata ... Früchte meh, nii nämma!











Eee ...
Võimalik, et see näeb teie jaoks välja nagu okse saial ...
Wuz still good! :)


🤷


Muusikat ka :)
Kes küll ...,  kes küll ....?







Ja nagu ikka:
hästi palju õnne ja armastust!
💖💖💖

Comments

Popular Posts