Meil on aega veel, meil on aega veel ...

 Hehe ... kell on pea-aegu üksteist (hommikul) ja MBB magab veel, nii et ma vist saan mulajutule lisaks pildipostituse ka teha! :D

Fotod tegin ... ammu.


Mul on natuke kahju, et ma ei pea täiesti sobivaks panna ainsat täna tehtud fotot, kus ... MBB tuduplatsi kõrval on põrandal küüslauguküüs. Ta armastab küüslauku ja sööb seda nagu mõni inimene sööb/loobib suhu soolapähkleid :D

Mis puutub tuduplatsidesse siis ... vajades rõhutamist, et uinumiseks on mul vaja omaette olla ja tema küll ei taha omaette olla ja ei saa seda kuulda, siis ... pool meie voodist on ikkagi alati vaba. Mina olen näo ja küljega vastu öökappi, ja tema elab/magab mul kukil. Ma oleksin pidanud ostma 90 cm laiuse madratsi, kuid ostsin kaks korda laiema ... Huu njuu?!?

Eeeeeenivei, lõpnud päevik:










Kas te näete, kuidas järgmine lehekülg paistab läbi?
Kuid minu arust ... kuigi mitte-eelistatud, on see okei.
Kuid mitte nii okei, et ma seda ei märkaks, hehe! :D




See on selle kaustiku viimane lehekülg :)
Nüüd on mul uus päevik :)


Comments

Popular Posts