Kleeptatsud

Ma vist pole rääkinud, et ... MBB imetleb mu päevikuid ja ... toetab ... mu märkmikuhullust ... (eee ... ma pean silmas, et ka ... finantseerib...) ja seda, et näitan oma lehekülgi "maailmale" :D
Kui ta on ära, ta küsib, kas ma olen kaunistatud päevikut kirjutanud, ja kas ma pildistaks talle.
Ma tean, mida te mõtlete.
Te kõik mõtlete, et ta lihtsalt tahab mulle "püksi pääseda" ja sinna jääda.
Kuid ... mina tõesti armastan ka teiste inimeste päevikuid hullupööra -- kas pole võimalik, et talle PÄRISELT meeldivad mu päevikud ja see, et ma olen HULL. Kirjatarvete järele. Kuigi ... tarvis-olemisega pole minu puhul midagi pistmist. Need pole tarbe-esemed väga selgelt. Pigem mingid fetišid, mille kohal lõõtsutan ja ilastan, mida käperdan, nuusutan ja hõõrun, millega seoses fantaserin ... 😅



Mul on kõike väga palju, ja süütunnet ka.
Kuid EILE vaatasin üht YT-videot, kus noor naine näitas oma päevikutamise ruume ja kõike, mis tal on ja ... palju pakkidest nägi välja puutumatu, ja ta ütles, et ... ta on KOGUJA, kollektsionäär! Kuigi mis ta ostab, on päevikute jaoks. Tema YT kanal on päeviku-kanal. Kuid ... ta jumaldab kogu selle träni vaatamist ja omamist vähemalt sama palju, kui nende kasutamist! OSTES on see mõeldud kasutamiseks, kuid ... kuni ta neid asju veel pole ÄRA kasutanud, ta ikkagi naudib nende olemasolu. Jumal, kuidas see mind aitas ja lohutas! :D
Ma vaatasin seda eile hommikul kui MBB oli pea-aegu Tartusse jõudmas ja ... kui lõpetasin, siis minutid hiljem tuli pakiteade, MBB viimaste kinkide kohta.


Mina olin mitu päeva voodis istunud ja lebanud, tema üle kahe ööpäeva igasuguste vahenditega Eesti ja Tartu poole liikunud, magamata.
MIs te arvate, kumb meist pakile järgi läks?

Aga ta sai viis tundi magada vahepeal! 🤷



Kogu see värk oli vähem kui 70 eurot, kuid et seda nii odavalt saada, ma tellisin VAJALIKKE riideid pereliikmetele, nii palju, et ma sain 20% allahindlust.

Ma teen seda selle firmaga alati! Kogun asju ostukorvi nii kaua, et 20% allahindluse määr on täis! Alles siis vormistan ostu! Kui keegi vajab midagi rutem, siis ... selle jaoks on mul "soovikorv" sel lehel. No ... reeglina on see Väiku, kes ütleb, et tal on kiiremas korras midagi vaja. Ja siis ... ma lisan oma pleektatsupudi korvi nii palju, et 20% allahindlus täis saab! :) Mu soovikorvis on umbes 600 asja. Korvi täitmine 90 euroni (okei, see muutub kogu aeg ... on olnud ka 129 eurot: kui tahad 20% alla, pead tellima 129 euro eest!!!) on väga väga väga kerge. Mul on 600 asja, mida ma tahan ... ja mõned neist on mul juba isegi olemas, kuid meeldivad nii väga, et ma tahan veel!

Fetišimaailm! 🤷





----------


Muide ... see laul, millest hommikuses postituses rääkisin, mängib ikka veel katkestusteta 😂

Comments

Popular Posts