Jälle kiiruga. Ja mul on pissihäda veel ka!

 Yet, I'm here ... for you, guys! 😁

:)

Okei ...

Niisiis viimased päevikuleheküljed ...

Täna pildistasin!!!



Niisiis ..., neid pole!
Kuid ...
ma pole suutnud oma uusima paki sisu ära paigutada, sest ... pole veel neid piisavalt imetlenud.
Niisiis, kaks kärbest ühe hoobiga:
saan näidata oma uusimaid kleepse ja tean, 
et pärast pildistamist ja siia üles panemist saan nad ära paigutada!
Ei pea hoidma neid padja kõrval, et läbi une käperdada ... suunurgas nätsutada ...
Õõõhhh ...


Esimene pakike-ümbrik ...




See on just nagu küpsetuspaber ... kuid ümbrikumaterjalina ... see võtab mul põlved nõrgaks.



Need on siia lihtsalt laotud, mitte kleebitud.
Iga kujundit on pakis kaks.



Hmm ... tutvustavat pakitagust pildistada on lihtsam, kui kõik kleepsud välja laduda ...







Ma ei muutnud ühegi tänase foto värve.
See oranž  on hullumeelne, kuid ... see on lihtsalt mu pleed ... ma ütleks,
et kaamera pildistab ta veid kriiskavamaks, aga jah, oranž see on küll.
Lihtsalt ... mitte silmi vesiseks ajavalt...


Huvitav, et nende kleepsude pakk ütleb "september". Kas ... nad nii julmalt varastasid kellegi septembrikollektsiooni? Ma olen üsna kindel, et nad karistamatult varastavad disaine! 200 kleepekat 3 euro eest? Või ikkagi see, et nad on 'aasiamaa' ja saavad ühest tööst miljoneid eksemplare trükkida? September väga üllatab mind, ajab segadusse.





Ma arvan, et sellised ... nuh ... 
reeglina naiivsed või lausa pööraselt naljakad 'sloganid' pakenditel on küll hiinlaste endi lisand.
MBB täna vaatas seda ja hakkas ütlema, et hei, see on ju nagu meil, kuid siis jäi vahtima :D
Ma hakkasin naerma, sest ... jah, me armastame teineteist selle pärast, kui hea meil koos on ... kui HEAD me koos oleme, kuid me armastame teineteist ka selle pärast, kes teine meist on, ka lahus olles.


Siiski ... võib-olla, kuna see tundub nii kauge -- mulle meeldivad nende "aforismid"! :D
Need lõbustavad mind väga!

Samas ... kui ma olin 19-aastane, ma oleks tahtnud Barbara Cartlandi tõlkimise ja trükkimise ära keelata, sest tema romaanid lõbustasid kedagi, keda ma austasin (ta oli minuvanune :) ).

My Sweet Lord, 
I really have to pee now!
God save us all!
Mmmmmwaahhh!
💖

Comments

Popular Posts