Väike valge vale ...

Hmm ...
Tegin eilse õhtu ja tänase hommiku päevikus ette ära selle järgi, millised need mul viimasel ajal olnud on ...
Et õhtul jutustan paar-kolm tundi MBB'ga ja hommikul magan pea üheksani.
Tegelikult aga eile õhtul MBB magas nagu nott 2,5 tundi tavalisest kauem, ma ei tahtnud teda äratada ja ... järsku viskasin kolm kotti kokku ja kablutasin meie üürikasse (mis on nii ... 130 meetri kaugusel mu päriskodust :D )

Ärkasin kell viis, nii et hommik on ka vale, kuid ... mul pole nagu viitsimist seda muutma hakata ...



Eee ... jaa ... see pilt ei ole taotluslikult udune.
Homme ehk teen teravama pildi...; jumal tänatud, aga perfektsionist ma küll pole, puudusteskaalal kipun pigem liigse impulsiivsuse suunas kalduma.




Peale teadliku puhkamise (küür ikka juba valutab! Kell 10 hommikul!!!) olen täna kõik päeviku ja muu paberimajanduse asjad põrandale laiali laotanud (kahju, et seda ei pildistanud!) ja siis sorteerituna ladunud riiulisse, mille tegin pappkarbist, mille sees tulid meie köögitoolid :)



Nice? :)
No? :)
I like! :)


Comments

Popular Posts