My Australian angel ...

Meil on jama. MBB esimene lend (Singapuri) hilines tunni võrra, kuid tema lend Singapurist Saksamaale läks tunnise vahega ... nii et ta jääb sellest maha ja ... jumal teab, millal ta tegelikult saabub -- muidu pidi jõudma homme/reedel 12:45 lõuna ajal ...

Ma olen vastikus aja-augus praegu. Aeg lohiseb seletamatult.
Mõnikord venib see midagi head oodates, mõnikord millegi halva möödasaamist vajades. Mõlemad on õudsed!
Aja lendamine meeldib mulle alati. Poed korraks kellegi kaissu ja järsku on viis tundi möödas.
Ja mis siis? Eneseunustus on nagu meditatsioon. Mõttelage õnn. Puhas, karmavaba olek.
Aja venides tahaks ägiseda ja põrandal vingerdada. Tundub nagu igast minutist tuleks ennast jõuga läbi närida, igemed verel ...



Nüüd ma küll mõned päevad ei postita, kuigi kavatsen lehekülgi täiendada päevade kulgedes, lihtsalt ...

noh ...



Selgema/valgema/teravama pildi saamiseks läksin (üürika) rõdule :)
Pildil pole kahjuks kohv, vaid rummikokteil hoopis.




Hmm. Ei näi eriti selgem :D
Äkki see rikub teravust, et ma ei tõmba pilte juhtmega arvutisse, vaid saadan Messengeris endale :D








On selge, et pole mõtet mingit "TO DO" listi teha, kui armastajad üle kolme kuu kokku saavad.



Aastal 2018 ütles Õde, kes teab, et ma oma päevikuid lugemata ära viskan, et ma pigem need või vähemalt mõne talle annaksin.
Kui ta mul nüüd nädalake või nii tagasi külas käis, andsin talle ühe.
Aga see pilt meeldis mulle nii väga, et pea-aegu oleks andmata jätnud! :D




Hehh ...

Anyway ...

I'm a sad gal today ...

Õudselt kummitab täna --- album PATIENCE George Michaelilt, laul American Angel :D



MBB ütleb kogu aeg, et ma olen "angelic" ... et mul on "softest and sweetest voice" ...

Hehe, kunagi kui me veel paar polnud, ütles ta mulle "you're such an angel - you almost make me believe in God!" :D

See kõik teeb mind kurvaks täna, paraku ...

Mjääääuuuuuu!
Ughh ...

Comments

Popular Posts