Kassikleepsud

Mul on üks väga karjuv psüühiline probleem ... üks "-fiilia" ... --
... ---- mis iganes kasutamata kontoritarve või paberite ja kirjutusvahenditega seotud ludin/"paberi-lipakas" ----
------ ma ilma igasuguse kahtluseta TAHAN seda ebanormaalse aplusega!

Äranäritud pliiatseid, mustavaid, kujutuks kulutatud kustukumme, kortsus pabereid ja kõveraks väändunud kirjaklambreid ehk mitte nii jube täiesti väga palju, kuid ... kui needsamad asjad pole kasutatud -- pole üldse tähtis, kui palju mul neid juba on -- ma KINDLASTI tahan neid!
Kinkige mulle joonlaud või värske harilik pliiats (B2 meeldib mulle kõige rohkem :) ), ja ma olen PÄRISELT õnnelik :D



/// Meenus järsku ... Mu blogilugejad on kinkinud mulle neid asju ...
Siiamaani ... naeran üllatusest.
Ma ei saa aru, kuidas ma sain sellised kingitused saada ...
Ma tunnen naljakat segadust ja häbi, et mulle saadeti need pakid ...
Kui te olete ka selle blogi leidnud ja loete --- 💖💖💖
IGA kirjaklamber tegi mu õnnelikuks, märkmikest rääkimata :D  !

Õõõhh. Olen täna emotsionaalne, nii et nutt hakkab peale tikkuma. Liiga palju ilu, et mahutada suuta ... ///


(Kui sellel "-fiilial" on nimi, siis öelge mulle! :D Ma pärispäriselt tunnen, et olen haige. Haige kirjatarvete järele. Ma tahan neid KÕIKI, ja kui võimalik, siis topelt! Ei, tripelt, dekalt, hmm ....)

Olen KORDUVALT täheldanud enda juures ... hmm ... teistmoodi vaatamist ja hingamist, kui SheIn lehel kirjatarbeid vaatan. Kogu muu maailm kaob! Niisiis, tean omast käest, mis tähendab 'pervo' olemine!



Kuid ... on asju, mis meeldivad mulle rohkem kui teised. Ja ühed neist on kassikleepsud. Kui netilehte sirvides klikin kassikleepsudel, olen võimetu need tellimata jätma. Ega nad üle 3 euro ei maksa, kuid ... mulle tundub, et ma ise surusin ennast ninapidi lõksu.

Mu õnn oma kirjatarvete üle on nii suur, et ma ei saa neid isegi lihtsalt järjest tellitud pakist välja võtta, läheksin hulluks või noh ... veel täiesti väga palju hullemaks ... :D

Täna tundsin, et vajan kingitust ja avasin ühe varem avamata kassikleepsupaki.
Jah ... ma jumaldan neid kleepse, aga ... naljakas lugu --- selles komplektis on kõik kassid jõle pahas tujus!!!`??? :D

Kus ma neid kasutada saan? :D









Mul reeglina on siiski hea tuju või uni :D
Ma jumaldan neid kleepse, kuid ... ma vist peaksin nad järjest mingisse sageli külastava märkmiku lehevahes(de)se kleepima, sest nii pessimistlik-flegmaatiline pole ma pea-aegu kunagi.
Mul pole tekste, millega selliseid ilmeid illustreerida ...



---

Sorry, kui see jutt tundub ajuvaba.
Ma praegu tunnengi ennast täielikult ajuvabana ...
Mjäääääuuuuuuuu!

Pole just kerge päev ...
Mjäu!

Comments

Popular Posts