:)

MBB pole suutnud otsustada, kas teenida paar kuud raha ja tulla siis Eestisse, või tulla oma vana hea mõne tuhandega varasemast ajast. Kuna ta viimasel ajal minupoolse pühendumise puudumise üle kurtis ja mina omakorda selle kurtmise üle :D, siis otsustas ta paar päeva tagasi esimesel võimalusel, ehk siis nädala pärast Eestisse tulla :)

Õige otsus, ma arvan! 💖

Kuid otsekohe sattusin nii suurde elevusse, et teadsin, et päevikutamisest ei tule enam suurt midagi välja, nii et võtsin kõige minimalistlikuma, mis mul on.
Näen üllatusega, et ikkagi kirjutaksin palju rohkem, kuid ... ma paar nädalat vist täidan ainult seda tillukest. Päevaplaani pole mõtet kirjutada, niikuinii ei saa/suuda sellest kinni pidada -- isegi suurem osa kirjasolevatest kohustustest jääb täitmata --, nii et pigem märgin üles pikaajalisemad asjad, mida sel päeval tegin.




Ma vahepeal hakkasin MBB'd lahti mõtestama nagu My Bipolar Bear ...
Oli teine vastakatest soovidest lõhestatud ...
Tore, et nüüd on piletid ostetud.


Ja mul käis Õde külas, üle kolme ja poole aasta :)

Kõik tundub ilus! 
💜





Comments

Popular Posts