Videokõned

 Ükskõik, kas WhatsAppi või Messengeri kaudu -- videokõned tundusid mulle väga kaua tohutult 'intrusiivsed'. Ma ei ütleks, et ebaviisakad, aga ... enam-v'hem ... hmm ... võib-olla päris.

Mul on 9 aastat vanem poolvend, ja tema naine ikka tegi neid videokõnesid ja ... ma šokeeritult keerasin telefoni viltu, seina poole, sest "mu juuksed polnud pestud" :D MITU korda. 

Kuidagi ... ma aegamööda rahunesin, ja esimene videokõne, mille ma vastu võtsin, oli sellises olekus, et ma olin just vannist tulnud ja mu pikad juuksed olid rätikrunni sees, ma ise paksu koleda halli hommikumantli (ja normaalse teki) sees :D

Ma alati ütlesin ausalt, miks ma ei saa videokõnet teha: mul on häbi ennast 'määrdunud blondide' rasvaste spagettijuustega näidata.

Eile oli poolvenna sünnipäev ja ma ...ISE valisin videokõne!
Ma arenen! :D

Ma ei saanud teda kätte, sest ta jooksis parasjagu ühe oma mesilas-sülemi kannul.

Hiljem sain kätte vennanaise ja temaga rääkimise ajal jõudis vend ka kohale. Videokõne auks olin ma juukseid pesnud ja kerge meigi teinud :D Ja kui ma ennast selgitasin, et ma rasvavorstijuustega ei taha kaameras olla, siis mu vend ütles: "/Tema Naise Nimi/ ütles, et tema küll aru ei saa, et mu juuksed pestud oleks!" :D Ma istusin oma madratsikesel ja kukkusin naerust pikali. Vennanaine tegelikult ütles, et issand jumal, vahet pole, kas juuksed on pestud või mitte. Ma kuulsin tema nördinud protesti eemalt, häält, mitte sõnu :D Kuid algusest peale oli selge see, et kumbki neist ei taha mu räpaseid juukseid kiruda :D

Mu vend on ULAKAS! :)

Mulle meeldivad ulakad inimesed hullupööra :) <3


Hehe ... tema nalju on raamatutäis, kuid mul on kompulsioon üks rääkida.

See poolvend oli roolis ja teine sõitja nuhutas, kirtsutas nina ja ütles: "Kärsahais!"
Mu poolvend röögatas: "SINU kärss haiseb!"



Comments

Popular Posts