"Ouch! You are so idiot!"

 Võibolla see tundub teile täiesti ajuvaba, aga ... eile oli mul kuumuse tõttu raske uinuda ja ... lõpuks ajasin end üles ja tegin paari sokke külma veega märjaks ja tõmbasin voodis jalga.

Kes partneriga läbipõimunult tudub, ei saa seda vist endale lubada - partner arvab, et külm ja märg konn on voodisse pugenud, kuid ... mind tõesti aitas :D

Ma ise muidu olen oma karvasele sussile öösel pimedas peale astudes olnud veendunud, et mu jala alla jäi pirakas rott. Tardusin ja siis hälisesin-vigisesin hirmust end liigutada. Ma alles läksin voodisse ja suss oli täiesti soe veel :D Soe ja karvane! Mida ma siis arvama pidin? :D


Aga ma muidu tahtsin näitada, millise armastusloo kirjutas AI, millele oli tonnide kaupa seniste armastusfilmide stsenaariumeid ette söödetud, et ta nende põhjal uue looks.

Ma ei tea ... see tundub  ... järjekindlalt natuke liiga naljakas, äkki arvutiteksti ikka kohendati ...

Kuid ... me väikuga koos istudes ikka ja jälle tsiteerime seda filmi. 
Loodan, et te ka naudite <3 :) Ainult natuke üle nelja minuti :)





Comments

Popular Posts