Niisama ...

Ma olen praeguses vanuses küll tõesti üsna leebe ja lubav, kuid on üks asi, millega MBB mind igapäevaselt närvi ajab: ta ei püüa selgelt rääkida.
Mmmm ... Hmmmm .... MINU hinnangul. Äkki ta tegelikult püüab, kuid ma ei näe ...
Tal on austraalia aktsent ja peale selle autism, nii et ta pobiseb oma aktsendiga ja mõnikord ma küsin neli korda "MIDA?" (what? sorry, what?) ja siis löön käega. Pealegi tundub, et ta suudab ainult teisel korral proovida selgemalt öelda ja ülejäänud üleütlemised muutuvad üha vaiksemaks ja häbelikumaks pominaks.

Kui ta selle juures on telefoni hoidmisega nii laisk, et ma ei näe ta suud, siis ma tahaks käe läbi 'klaasi' sirutada, ja teda ninast sakutada, et ta oma nina alla pobisemise lõpetaks, kusjuures ta isegi ei näita mulle oma ninaalust, ainult nina, silmi ja laupa... Kuigi ma tean, et ta on autistlik ja ei kontrolli seda värki nii hästi kui neurotüüpilised inimesed -- ikka saan pahaseks. Ta ei oska ennast sageli teise inimese olukorda panna, seda on raske muuta, ma saan sellest aru küll...

Täna libises tal meie videovestluse ajal pilt kogu aeg üle tema pea kardinatele, ja kui ma suud ei näe, on mul temast veelgi raskem aru saada, mida ma olen ka korduvalt öelnud,... ja ... nägu üldse nägemata ... ise rääkida ka on imelik.

Nii et ma kähvasin: "Okei, ma räägin selle jutu lõpuni ja siis enam mitte, sest miks ma peaksin su friiking kardinatega rääkima?"

Ja tema vastas: "Sest nad on väga avatud!"

Dang! :D

Inimesed, kes teevad nalja, kui ma juba nende peale turtsun, on mulle vastupandamatud :D

Mul on kurjavõitu nägu ... Mitukümmend aastat on inimesed öelnud, et kui mina läheksin õpetajaks, lapsed respekteeriksid mind :D Oo ... jah, täpselt 30 aastat! Ma olin 14, kui mulle seda esimest korda öeldi ja viimati öeldi seda mulle paar päeva tagasi :D

(Kuid ma ei taha minna õpetajaks. Ma peaksin väljasõite organiseerima, aga mina tahan lihtsalt oma voodikeses elada.)



---


Tahtsin laulukesi ka panna ... Taasavastatud vanad lemmikud ...

Mõlema puhul on ... 'vangistav' ... video ja laulu koosmõju ...

Esimese laulu ajal oli laulja veel mees. Antony ... Veidi drag, aga mees ...

"Thank You For Your Love"


Olles ... veider, imelik ..., tundub pöörane vedamine, kui keegi armastab sind kogu sinu ... imelikkuses. Võib nii olla, et su imelikkuse tõttu hindab ta sind kõrgemalt! Ja see on väga ... uplifting.


Järgmine laul on ... "I Don't Love You Anymore"



Siin ta enam pole mees, Antony ... Siin ta on juba naine, Anohni.
Ja laulab: "You left me for another girl ..."

Mõlemad laulud on hinge-kriipivad ....



Aga no paistab, et suvi läks käima ja .... kõike nii hästi ilusat teile :) <3
Ärge laske oma hinge kriipida! :D












------------

Oiii ....
Seekord ei vaadanud oma postitust üle, nii et ma ei teadnud, et esimese video link ei tööta ...

Laul on YouTube'is üleval ...

Ma ei tea, miks seda jagada ei saa ..., panen lihtsalt robustse lingi, mida saab kopeerida ...

https://www.youtube.com/watch?v=I-Xdm5yS6PY

Hehe ... Mul sama asi juhtus sellesama artistiga varem ka :D
Pole oletusi, mis võiks olla põhjus ...

Comments

Popular Posts