Nii nali, nii humoorne :D

 Ma rääkisin just, kuidas mul on olnud raskusi MBB'le selgitamisega, et tema loomulik aktsent on minu jaoks raske aru saada, ja et mu vennanaine küll sai paari kuuga pihta, et Eestis inglise keelt rääkides tuleb AU aktsent kõrvale panna.

Samas on MBB'l erakordne keeleanne. Me ei rääkinud kunagi eesti keeles, kuid mõnikord me kirjutasime küll samu lauseid nii inglise kui eesti keeles.

Ja kuna meie magamistsüklid olid ja jäidki veidi nihkesse, siis mõnikord ta kirjutas mulle öösiti eestikeelseid sõnumeid, mida ma sain lugeda hommikul, kui tema raskelt magas.

Vaatasin oma "rapid log" päeviku esimest lehekülge (sellesse päevikusse kirjutan kärmelt kõik, mis juhtub, ilma analüüsimata) ja seal oli üks armas öine sõnum temalt, ja kuigi vigane, arvestades, et tal pole mitte mingisugust eesti keele rääkimise kogemust -- fantastiliselt tubli! Pea-aegu KÕIK on arusaadav, ainult "tõgedus" mitte ...






Nii armas, ja kui "tõgedus" kõrvale jätta -- uskumatult tublis eesti keeles!
(Ta EI kasutanud Google translatorit, ta on selleks kaugelt liiga uhke! :D Ja Google oleks parem olnud niikuinii! :D )

Comments

Popular Posts