Ma võtsin viina, viina ...

Minu vanemad pole mu tütart palju aastaid näinud.
Minu ema umbes 13 aastat, minu isa kusagil 10 aastat.

Mõned aastad tagasi küsis psühholoog VT'lt tema vanavanemate kohta ja VT rääkis Issakesest väga ilusasti. Psühholoog küsis: "Kui su vanaisa on nii tore -- miks sa ei suhtle temaga?" Ja Väiku vastas: "Ma ei tea, millest temaga rääkida!" ...... Selle peale psühholoog enam-vähem turtsatas ja ütles: "SINA OLED LAPS! Sina ei pea suhet rajama!"






Ma olen impulsiivne inimene, tõesti kahju, aga see on tõsi ...


Nii et pärast kogu seda üliharva ja üliettevaatlikku suhtlemist mu vanematega, ma järsku saatsin WhatsAppi kaudu oma emale/Emmakesele selle pildi Väikust, mis ma samal päeval olin teinud, saateks öeldes, et minu nunnu tibu ...



Välkmõte, ja välkteostus.
Ma poleks pidanud seda tegema.


Tema vastus oli: "Tõesti kena neiu, kahjuks ma ei tunne teda, mingu tal hästi!"

Mina vastasin, et "Jah, loodame!" /naeratus, lill, palves käed, süda/

Kuid loomulikult ma sain aru, et ... "hoia oma tütrega minust eemale!"



Ja siis juhtus, et me napsutasime Mehega ja ... minu idiootne impulsiiv-persoona kirjutas Emmakesele kirja selle külmuse kohta.
Kui uus päev läks käima ... oli kõik armas, kuni ... mul järsku tekkis kahtlus, et kas ma mitte eelmisel ööl ei kirjutanud napsust kirja?
Läksin saadetud kirjade kausta ja --- ma täiega olin kirjutanud. Terve mu keha tardus ja põles häbi-hirmust, ma olin kangestunud ja tulitasin üleni.
Kusagil kaheksa tundi ei julgenud üldse vaadata. Mees lohutas mind nii palju tunde ja ütles, et ta ei suuda kujutleda, et ma ütlesin midagi halba, sest minu sees polevat halba ... Ma pressisin ennast tema vastu ja lutsutasin hajameelselt ta särgivarukat ... Mitu tundi, ikka ja jälle.

Aga nüüd, õhtupoolikul ikka vaatasin.
Pole õnnelik, et selle kirjutasin, aga ... hehe .... naljakad eelviimased laused: (Viimane oli lihtsalt: Muuuuusiiiiii!)
Ma armastan teid, kuigi te olete nagu mingid ... kruusapurikad :D Ma tahaks teid pehmeks väntsutada :D


Mul pole sugugi hea meel, et ma kirjutasin, kuid ... see lõpp ajab mind naerma :D

"Kruusapurikad???" :D
What the hell??? :D

----

(Väiku lubas seda pilti kasutada!)


---


Ma lepin, et see juhtus, et ma kirjutasin, kuid see ei meeldi mulle üldse ....


Hehe, juhtub ka hullemaid asju, kas pole? 😅

Comments

Popular Posts