Kolmapäev, 29. juuni 2022

Ma nägin täna nii lahedat unenägu!

Istusin trammi eesotsas ja kuigi mitte keegi selles unenäojupis ei rääkinud, saime kõik aru, et tagaosas oleval noorel naisel on mustas spordikotis pomm, ja me keegi ei pääse sealt mitte kusagile. Kõik istusime vaikselt ja lasime trammijuhil, kes oli asjaga seotud, tüdruku trammist välja lasta, ise istusime nõutult edasi. Järsku hakkas koti sees projektor tööle ning näitas trammi esiotsa dokumentaalkaadreid.

Ja ma sain aru, et tegemist on "uudisepommiga" :D, pommuudisega :D

Ilmselt mu teadvus jäi plahvatuse loomisega hätta ja mõtles kärmelt midagi muud välja :D
Ei usu, et mu aju ärkvel viibides nii leidlik võiks olla ... 💙


---


Päevikupildid ...

Meeldetuletuseks, mida ma üldse kasutan, täna olen kasutanud: Rapid Log, Morning Pages, unenäod ja tavaline päevik;





Needsamad kinniste kaantega:



Tavaline päevik ...






Mooooore coffeeeee! :D



Nii kuum on, et kohv ei jahtugi ära ja arvuti teeb nägu, nagu ma ei vajutaks ühtki klahvi :D
"Restart" on tänase päeva refrään.


Comments

Popular Posts