Hehe ...

Ilmselt jääb see erandiks ... mõneks ajaks, kuid ... :D  ... mul lasti täna magada ja vaba aega anti ka ... äkki ta luges eilset?
Ma olin aus, nii et pole väga hullu ... Lihtsalt loodan, et väga haiget ei teinud.



Uusi päevikuid tõesti pole, ainult see "rapid log", kus on liiga palju teistest inimestest juttu, et saaks seda jagada ... Ja mõnikord harva õnnestub ka Morning Pages päevik lahti võtta, asi on selles, et kui ma hommikul ärkan, siis tema päev ammu juba käib, ja ta kannatamatult ootab minu ärkamist, kuid ... erinevalt Rapid Log päevikust, MP tahab rahu ja keskendumist. MBB on fantastiline 'rööprähkleja': ta võib korraga sõnumeid vahetada nelja inimesega, lugeda artiklit ja vaadata filmi samal ajal. Mina olen selle vastand. Minu aju jookseb sageli kokku ühtainsat asja tehes, isegi kui see on vana-tuttav, nagu kohvi tegemine...

Aga siis pildid jaanuarist, ja isegi üks veebruar on sisse lipsanud :D



Üürika köögilaud on klaasist, natuke imelik :D

















Lauluke ka :)



Comments

Popular Posts