Ääää ...

"Mina tahan anda
sina tahad anda
kõik me tahame anda.
Oskar tahab anda, 
Aadu tahab anda,
kõik me tahame anda!"





Ma täiega keeldun ütlemast, mis laulu ainetel need read on ...
Te olete õnnega koos, kui ei tunne seda laulu ära.



Piinlik lugu, kuid ma leidsin London Grammari aastaid tagasi ühest blogist, ja mul pole mälumolekuli/-footonitki, mis blogi oli ... Mälualgesabajupikesealgetki pole. Nuffing!



Aaaaaanyway.
Neil on üks armastuslaul, kus on sõnad:

"Sa võiks mulle anda kõik, sest mul endal pole midagi anda."
See on nii absurdne, täiesti eba-atraktiivne, kuid imelise hääle tõttu lihtsalt lööb mul jalad alt... ja ma mõtlen: ka see kuulub ellu.


Ma näen, et inimestel on raskusi 'elu ebaõiglusega'. Ma nii tahaks eetrina levitada tunnetust, et ... elul pole kohustust olla õiglane. Heade inimestega juhtub halbu asju, ja selle juures pole midagi valesti. See, et elu peaks olema õiglane, on täiesti kunstlik konstruktsioon. Sellel pole tegeliku eluga midagi pistmist. Parem on sellega rahu teha.





Vabandust, kui ma juba olen jaganud seda laulu :D
Mul pole eesmärki teid tüdimuse abil surnuks väntsutada :D 

Comments

Popular Posts