Unravel

Hehee ... on palju imelikke päevi ... mõnigi kord ma ei saa aru, mida ma teen, ja siis saan aru, et tuleb voodisse istuda ja ennast kallistada. Ja ma olen juba leppinud, et ajagarantiid pole ... - mul pole võimalik teada, kas see kestab mõni tund või mõni kuu! ...

Eile ja täna on olnud päevad, kus ma pea-aegu ei saa aru, mida ma teen või mõtlen ...

Ma justkui räägin, kuid ma pole kindel, et rääkija on 'mina' ...
Kõik on väga suvaline ja segi, eilsest ...
Kahjuks see seisund lihtsalt vajub mulle peale, mõnikord pole isegi vaimset-emotsionaalset kurnatust, mida ma oleks märganud.





Eilne pealkiri ... ma andsin alla!
21. mai ja siis aastaarv, kuid nähes 20.. ma arvasin, et kirjutan veel kuupäeva, kustutasin, parandasin, ja lõpuks jätsin katkise asja ... Ma enam ei saanud aru, mida ma teen ...


Ma lihtsalt ei suutnud jälgida, mida ma teen/kirjutan/räägin ...


Ma usun, et 'kauasemad' lugejad on märganud, et ma võin mõnikord olla terane ja siis nagu ... puuga pähe saanud. Nagu inimene, keda on pussitatud ja ajuverepuuduses ta püüab oma päeva argiselt alustada, kui "ärkab", kuid ... päriselt ärkvel inimeste jaoks ajab 'deliirset' juttu ...


Oletame, et su aju on hapnikupuuduses ja sult küsitakse küsimusi ...
Mina vastan küll iga küsimuse peale, et "jah, vist küll" sest ... minus on teadmine, et ma pean vastama, ja võimalikult positiivselt, kuid ma mõelda absoluutselt ei suuda, nii et automaat-piloot tuleb appi!

"Kas sa mäletad, kus sa kukkusid?"
"Jah, vist küll ..."
"Kas sa oled ravimeid võtnud?"
"Jah, vist küll..."
"Kas sa oled täna söönud?"
"Jah, vist küll ...!"
"Kas sa saad tööle tagasi minna?"
"Jah, vist küll ...!"

Tegelikkus on, et mõnda aega pärast minestamist ma ei tea vastust mitte ühelegi neist küsimustest ... Mingi osa minu sees vastab eeldatavalt-oodatavalt-hästi, et rahvas rahule jääks ... Ma ei taha tüli teha korralikele inimestele. Ma ei taha normaalsust segada. Ma isegi ei suuda midagi tahta nendes olukordades :D Mult pole mõtet küsida, kas ma tahan koju, haiglasse või tööle :D Ma TÕESTI ei tea, mu pea ei tööta!


---------


MBB on austraallane, ja ta sai Eestisse ilma eriviisata tulla küll, kuid ainult kolmeks kuuks. Ta saab jälle tulla, kuid ta peab kolm kuud Eestist ära olema ... See on mulle natuke arusaamatu ... milleks raisata 4000 dollarit piletitele, kui ta isegi üldse ei taha ära minna? Keda see segaks või kahjustaks, kui ta poleks ära sõitnud?
Ja samas ... ma usun, et see seadus pole tehtud suvaliselt ... mingi mõte siin taga on, lihtsalt -- asjaga kokku puutumata -- mina ei näe!

Igatahes ... minu ettepanekul me vahel oleme teinud sellist asja, et ... me mõlemad teeme arvutis omi asju, kuid aken on avatud, kus me võime teineteist näha.

Ja ma mõtlen ... nii paljudes peredes oleks see hinnatud, kui me saaksime oma kallitel kasvõi ühesainsas toas default ekraanil silma peal hoida. Me ju ei pea ekraani jõllitama nagu poe turvakaameraid, kuid sealt kasvõi mööda käies oleks kena näha, et meie välja kolinud lapsed, haiged sõbrad, väsinud vanemad tiksuvad ka vaikselt oma elu elada. Ja kui ekraan on olnud üllatavalt tühi, me teaks saata sõnumi: "Kas sinuga on kõik korras?"



hehe ... ma ei tea, miks see mulle praegu pähe tungib, aga ... hmm ... mõnikord ma alustan süütut lauset, kuid keeran selle täiesti viltu lõpus, et iseendale nalja teha :D
Ja ma talle ükskord ütlesin: "Babe, you won't find anyone ... as stupid as me!" :D

Väga ahvatlev argument :D



Ma mäletan üht sellist väga ebaõnnestunud nalja ... Mul oli kaks sõbrannat külas eelmises kodus ja ... me lõpetasime jutustamise ja ma saatsin nad alla taksole, kuid ... mulle ka täiesti ootamatult, sel ajal, kui meie kolm trepist alla läksime, ronis trepist üles Mees, kes oleks pidanud mõned tunnid hiljem Tallinnast töölt tulema ja ... üks mu sõbrannadest tundis ta ära ja vaatas minu poole --- Mees, nagu alati, ignoreerib kõiki inimesi, sest ta sisemaailm on kallis ja huvitav talle. Mina tundsin oma sõbranna segadust, vaatasin ringi ja --- HEI! Kallu! :D !!! Tema rõõmustas vastu ...
Edasi, meie alla, tema üles ja ... Mees täiega ei märganud ega tervitanud mu sõbrannasid.

Kuid üks neist oli väga palju meil külas käinud, nii et Mees tundis teda hästi.
Ma tahtsin talle all öelda, et ... tead, ta ei tundnud sind ära ..., kui ta oleks tundnud, siis ta oleks sind tervitanud.
Kuid mu suu ütles: "Tead, ta ei tundnud sind ära ..., kui ta oleks tundnud, siis ... oleks ta sind löönud!"

Ma ise köhin naerda, ja mu kaks sõbrannat pööritavad teineteise poole silmi :D

Aga, minu jaoks ... mituteist aastat hiljem ... ikka veel on naljakas :D

Ma olen täiega see inimene, kes teeb nalju iseendale eelkõige ...



Nali naljaks, aga ... mõnel päeval on mul kurb, et MBB ei saa minuga olla, minu kätusid hoida ja öelda, et ma olen täiuslik :D


Eilsest ma olen täiega ... ravelling ...
Ega midagi pole teha, tuleb enda vastu kena olla ja ... vaikus on minu jaoks väga tähtis, kuigi ma praegu kirjutan ...







Comments

Popular Posts