Swooop! / Supp :)

Ma olen muidu, noh, loomult ... väga (inimestele) pühenduv inimene.
See on mulle nii loomulik, et ma täielikult isegi ei teadvusta seda ... nagu ... üldse. Täielikult üldse mitte 😁 Kuni tekib võimalus jälle 'endaga olla'.

Ja nüüd, kus ma olen tagasi kodus, mu pea pulbitseb asjadest, mida tahaks rääkida, kuid mõtted tõuklevad mu peas nii leppimatult, et ma ei saa mitte muhvi ka aru, ega oskagi millestki rääkida ... niisiis ... korjame kõige lihtsamad asjad eest ära.

Pilt tänasest ööst.

Missse teie arrvattte, misseee uonnjj? :D


Supp? Jah.
Kuid see pole mingi kookoskreemisupp, vaid tavaline seljanka.
Ma nimelt panen 2/3 suppi ja 1/3 hapukoort.
Ja siis irvitan, kuidas mina saan suppi vohmida samal ajal, kui teised kõik puhuvad, katsetavad, kõrvetavad, aietavad, nurisevad  ... 😸
Ja 'teised' samal ajal vaatavad mind nagu hullumeelset, sest supi mõte on: kerge tervislik toit. Ja mina lihtsalt pigistan pool hapukoort kaussi ja segan läbi :D
Hey! It works, though ...!
🤷

Thassty little hobbitses ... Nom-nom! :)


-   -   -

Oo, wow!
Ma ausalt mõtlesin, et see viimane lause on mu aju tekitatud ja nii "random", kui miski üldse saab olla, kuid ... millegi pärast ma guugeldasin seda ja ...
tadaraaa:



Paistab, et keegi kusagil on sama mõnusalt tobe kui mina! ... :)
It adds to my happiness :)
<3


Comments

Popular Posts