Oma unedes kohtan ma santide karju ...

 Me ei ela üldse vaesuses, lihtsalt vaatame, kuidas saaks kõige odavamalt kasulikud ained kätte, kuid ... ma näen pea-aegu igal öösel unes end toitu ostmas :D Võib-olla see on eksitav ............., on võimalik, et ma näen seda absoluutselt igal ööl, lihtsalt iga kord ei mäleta.

Minu lemmikunenäod on need, kus ma ostan hamburgerit ja friikaid ja päriselt saan need kätte ja päriselt söön neid. Tavaliselt uni keerab mingis teises suunas, enne kui ma hambad kastmest lirtsuvasse ja värskest salatist krõmpsuvasse burgerisse lüüa saan, kahjuks ...  -- kuid piisavalt sageli saan päriselt-unes rämpstoitu nautida :D

Teisel kohal on koogipoed ja kolmandal kohal kahjuks tavalised toidupoed, kus ma sageli paraku mitte ei leia üles nii head kaupa, nagu vaimusilm esile manas, nii et muudkui tuuritan oma korvikesega samal ajal, kui riiulite sisu üha lahjemaks muutub.

Sageli on ka 'apokalüptika' ja üüratud toidulaod, mis mul suu vett jooksma panevad, sest käin aeglaselt mingi osa riiulite eest läbi :D

Kuigi kodus saab burgerit teha piisavalt odavalt, pole see meie pere genetilisele ülesehitusele hea dieet, sest kõht jääb magama, kui saia vohmida - isegi kui see on mikrokas kuumaks aetud ja tomativiil vahele pistetud ... Kõht tahab ikka kuuma suppi ja kõhtu ikka kuulata tuleb :D Oleks minu teha, ma ainult burgereid söökski ...






Kuid kolmapäevaöisest unenäost tahan rääkida ..., kuidas see voolavalt lähtus päriselust ja oli pea-aegu usutav :D


Olen kevadel saanud kaks kirja pangast, mis paluvad VT andmed üle kinnitada. Mõlemal korral öeldi, et neil pole õigust pakkuda teenust kliendile, kelle andmed pole kinnitust leidnud. Teises kirjas hoiatati, et tema "vara" võidakse külmutada, kuni nad on veendunud, et ... tema on tema.

Mul ja VT'l mõlemal on väga suur aktiivsusprobleem ja imelikul kombel ma polnud teinud internetipääsu tema arvele, nii et esmaspäeval marssisime kohale, lasime andmed üle vaadata (KÕIK oli sama) ja tegime ka netiligipääsu. Kõik kena.

Ja ööl vastu kolmapäeva nägin unes, et sain SEB'lt uue kirja.
Nad ütlesid, et lõid minu avaldatud andmed sisse, kuid arvuti leidis vea, mis ei lase neid andmeid tõena võtta. Veel ütles panga viisakas kiri, et nad ei kahtlusta mind selles, et ma meelega valeandmeid avaldasin, kuid kahjuks sellisel kujul nagu mina need esitasin, pole võimalik SEB'l VT'd kliendiks lugeda.

Kui ma ankeedi üle vaatasin (unenäos oli see minu täidetud ankeet, mitte tellerile öeldud andmed), siis ... ma olin VT nime asemel kirjutanud "kiisu"! 😂



Comments

Popular Posts