Ohhooohommik

 Ärkasin ja asusin tegutsema ja ... eile õhtul Väikuga põlema süüdatud küünlad olid veel ilusad ja elus :D
Ma ei saanud arugi alguses, et see tähendab, et tukkusin ainult mõned tunnid, täiesti kosutav oli, mõnikord ma vedelen 12 tundi ja teesklen, et ma olen teises reaalsuses, et ma selles reaalsuses üles tõusma ei peaks ...


Hakkasin siiski selle kuupäeva mantramuusikat otsima, kuid :D ... üks imelik asi, mida ma panin kunagi MBB'd vaatama, torkas ennast ette ja ...
ma otsisin teile ka varasema video üles.

Saade on 90 Days to Wed, üks abiellujatest on USA'st, teine kust iganes. Nad pole füüsiliselt palju koos olnud, rohkem nagu internetis. See haarab mind, kuna MBB ju ka elas internetis minu jaoks, ja nüüd jälle! Kes teab, mis koogel-moogel tuleb, kui internetisuhe reaalsusesse üle kanda!?...


Esimene video ... Egiptuse mees ei suuda uskuda, et tema USA naine läheb hommikul teda teenindamata tööle ... mitte, et tal endal oleks töö või raha ...

Teine video ... Egiptuse mees ei suuda uskuda, et tema naine kutsus remondimehe, ja juhendab teda ise, mitte ei peida ennast kardinate taha ... mitte, et ta ise oskaks remondimeest juhendada ...

Need on ainult 3 minutit ja ... mul küll võtavad suu ammuli, aga siis tuleb mulle meelde, et ka minu suhted võivad teistel suu ammuli võtta, ning siis ma panen oma suu klõpsti kinni :D

Comments

Popular Posts