Mingeid pabereid ...

Ehh ... ma vist pean oma päevikuasjad koju tagasi tarima ... ma olen ikka nii staatiline, et ei viitsi ronida siia puhtasse, valgesse üürikasse päevitama, kirjutama ja pildistama ...

Ma arvasin, et ma tahan ja VAJAN siinolemist, kuid paistab, et tuduvoodis elamine on ikka kaugelt kõige tähtsam. Kus iganes ma magan ... ma pole eriti palju nõus sealt eemale liikuma ... Tekkidega vooderdatud urg peab jääma käeulatusse :D


Aga täna, siiski üürikas ...





Lehevahe peal on midagi naisteajakirja-psühholoogia sarnast, kuid ... mul on lihtsalt vaja päeva jooksul asju kirjutada, et ennast pidurdada, ja kõik sobib. Ja blogisid vaatavad pausi vajavad inimesed, nii et ka, kõik sobib.
Ei? 😲

Aga laske ma tulen lagedale selle tühijutuga ... :)

YouTube -- Brainy Dose -- 12 Harsh Truths You Need To Accept To Live A Happy Life

1. Teiste silmis -- sa pole kuigi oluline.
:D
Mõeldud siis seda, et kui sa 'komistad' eluteel, siis teised unustavad selle, sest nagu sina, on nad hoopis ENESELE keskendunud.

Täiesti vale, muide, sest selleks, et üle saada oma vigadest, hoiavad inimesed teraselt meeles teiste inimeste vigu. Lihtsalt, et mitte hakata mõtlema, et ainult nemad on ohmoonid.





///Lisatud. Ma ei tea, kas psühholoogid lihtsalt usuvad, mida neile õpetatakse, või nad valetavad taktikaliselt. Kuid inimesed väga meelsasti jätavad su vead meelde! Kas teadlikult või ebateadlikult, kui psühholoog lohutab, et pole hullu, siis ... küllaltki tõenäoliselt ta ei räägi tõtt, mitu põhjust on võimalikud.

Kunagi ma ütlesin ühele inimesele: "Psühhoteraapia on nõrgema inimese (abivajaja) manipuleerimine tugevama (psühhiaater/psühholoog) poolt!..., tal kukkus suu lahti, silmad pahupidi, ja siis ta andis mulle laksuva "hai-faivi" .... IMELINE abi, mida mina saanud olen, on ... TABLETIRAVI. Pigem olen mina silmiavav olnud psühholoogide-psühhiaatrite jaoks. Ma pole saanud eneseanalüüsiabi pärast kahekümnendat eluaastat, teismelisena küll. Näiteks et mu peavalud  ja totaalne unetus peavad mind kaitsma, muidu neid poleks. Ma ei uskunud alguses!///






2. Sa ei hakka kunagi KÕIGILE meeldima.
Jah, nõus. Ma tunnen inimest, kes ei lepi sellega ja oma hüsteerilise admiratsiooni-/ adoratsiooninõudmisega on ta elupunktis, kus teised inimesed räägivad temast õudusega. Ta oleks nagu täiesti hullumeelne juba ainult selle pärast, et ta soovib panna kõik inimesed temast soojalt rääkima ja järgmiseks - teda imetlema.

3. See, mida sa omad, ei määratle sind.
Noh. Ei tohiks, aga eks ta valelubadus ole. 

4. Sul on alati valik.
Ma tundsin lapsena, et mul pole.
Nüüd ma mõtlen, et ... ma võin ju maha istuda ja söömast-joomast keelduda, kui kõik on jube halb.
See VÕIB olla minu parim valik.

5. Sinu tunded toetuvad su mõtetele.
Seda on raske selgitada...
"Pean"/"peaks"-maailm on seotud sellega, kui me ennast ei armasta.

Kui see asi, mida sa "peaks" tegema, täidab sind meeleheitega, siis ... ära tee!
Ja see pole võimalik paljude jaoks, sest sotsiaalsete olenditena me nii sõltume heakskiidust.
Kuid ma arvan, et on ka asotsiaalseid inimesi, ja mina olen kasvanud üheks.
Mulle on praeguseks LIHTNE mitte lubada kontakti inimesega, kes minu läbitunnetatud valikuid kritiseerib. Ja ma võin talle kõike head edasi soovida, lihtsalt -- milleks teda traumeerida ja segadusse ajada. MINUL pole vaja, et ta mahutaks mind oma ellu. Temal on seda vaja ... - minul ju mitte! Mina saan Mina edasi olla ka siis, kui tema mind ei mahuta :D
Ma mõtlen ... võibolla saab niimoodi mõelda ainult siis, kui sa oled pigem valmis surema kui ennast tallama? Ja sa oled valmis surema alles siis, kui sa ... tead, TEAD!, et sa ei sure ...


6. Kui sa ise vastutust ei võta, siis sind sunnitakse vastutama.
Hmm.
Ma pole selles täiesti kindel ...
On inimesed, kes on neurootiliselt vastutustundlikud -- ka mina ise, vähem kui 10 aastat tagasi. On võimalik nende käest pääseda :D

7. Inimesed soovivad, et sul läheks hästi, kuid mitte paremini, kui neil endil ...
Hmm ...
Ausalt, mida paremini kellel iganes läheb, seda parem on kogu inimkonnal, nii et ... see on rumal, ma ei tea kohe, mida öelda. Mul on vähe tugevust ja küpsust --  pea kõigil inimestel peaks minema minust paremini! Kas neil läheb?
Mina ei näe, et läheks, kuid ... võib-olla ma ei näe ilmset. Mul on ainult üks mätas, mille otsast vaadata :)

8. Mitte millegi jaoks ei tule mitte kunagi "õiget aega".
Jep! Täitsa nõus!

9. Kellelgi läheb alati paremini -- või halvemini -- kui sinul.
Ee, suur uudis! :D

10. Hirmud takistavad sul Elamast!
Jah. Millal südamevalik on vastutustundetu "eneserahuldamine", lapsik küpsusetus, lausa sotsiopaatia, mis korjab enesekasu, teistele suhetele mõtlemata, ja millal on see avatus, usaldus, "kosmilise karma" vastuvõtt?

Ohh, ma tahan siia juurde veel midagi piltidega rääkida! Allpool.
Kui ma vastutustundetult ei unusta :D

11. Sinu ootused on need, mis tekitavad pettumustunde su elus.

Jah. Kas seda on võimalik seletada kellelegi, kes juba ei saa sellest aru?
Ma mäletan, kuidas mina pingutasin ja vastupingutusi ootasin minevikus.
Nii tohutult palju pettumusi ...
Kuni saad aru, et mitte keegi pole sulle võlgu. Sa ise vastutad terve oma elukäigu, selle mõistmise ja õppetundide hindamise eest.

Instagramiga tutvudes mind tohutult häiris ropendamine spiritualistide kanalitel.
Kuid on üks lause, kus vägisõna oli ka minu jaoks vajalik, et jutt kohale jõuaks:

"Nobody owes you shit!"

Ei su vanemad, ei su lapsed, ei su partner, ei su ülemus, ei su sõbrad, ei su majanaabrid. Mitte keegi ei PEA oma käitumist muutma, et sul oleks parem, kuid ... sa tohid ära minna ... lastega on suti probleemsem, kuid ... mina isiklikult olen "endine laps" kes mõtleb, et mu elu oleks olnud palju parem, ja psüühika palju rohkem korras, kui mu ema oleks võimalikult ruttu surnud.
Ta oli jõhkard, minu jaoks, kuid tegelikult lihtsalt kõige tavaline "borderline" isiksushäirega inimene, naine, ema ... Tema õrnus on mulle näha olnud suurelt alles siis, kui ma olen palju aastaid teadnud, et ta ei saa mind füüsiliselt karistada, ega minu peret kahjustada (sest Väiku ja Mees on 100% suletud talle). Ta muidugi krutib edasi, ta on energiavampiir ja ei saa sinna absoluutselt mitte midagi parata, kuid ... ma TEAN, et kui mina oleks nagu tema, ma ei suhtleks MITTE KELLEGAGI. Ma ei taha piinata, vapustada ja väsitada teisi inimesi. Ma olen mitu korda elus mõelnud, et äkki ma olen ka "borderline", sest mu emotsioonid võivad kontrollimatuks lahvatada ... Ma arvan, mis vahe toob on see, et kui mina oleks järjekindlalt kontrollimatu ja destruktiivne oma "HingeAhastusega!", siis ma teeksin KÕIK, et inimesi enda käes päästa, mitte neid kohale jääma ja ennast mõista püüdma manipuleerida!!!

12. Sa elad iseenda loodud elu.

Jälle. Ma olen nii mitmes asjas 'allaandlik' ja lapsik, kuid ... oh, muskad, seda ma tean, et mu elu on minu vastutus. See läheb kokku eelmisega, eks! ... Keegi ei võlgne sulle ... (ee ... inglise keeles on mul võimalik öelda, eesti keeles eriti ei meeldi, nii et ütleme ...) "puuksuhaisugi"!
REFUSE WHAT YOU CAN'T ACCEPT!
Ole valmis kallid inimesed, olukorrad, soovid palvete, lillepärgade ja küünaldega allavett saatma, ehk neist lahti laskma. Kui on vastuolu, konflikt, siis need asjad ei kuulu sulle, vähemalt HETKEL.


Umm, well ... I seem to have lost my thoughts ....


Oh, varasema punkti juurde:





Umm ... mu psoriaas (?) nagu muutus pärast esimest vanni (üle kolme kuu) nähtamatuks.
Käega katsudes on veel natuke kare, aga pole selliseid hulle punaseid laikusid nagu duši alt tulles ja muul ajal, valgepurulisi saarekesi, mis minul vahel sügelesid küll ...
Ee ... kas ma tegelikult olen MBB suhtes allergiline? Kas see on kosmiline sõnum?
See tekkis üsna kohe siin üürikas! Ja kodus kadus ....
Hmm- hmm ...................... Kosmilised sõnumid?
Küll ma tagant järele tean :D ! :D



Ja 'photo-rollist' leidsin veel ...
ma olen öelnud, et mul on suur nina, aga fotokaamera teeb selle õudselt-suureks.
Ma avastasin, et telefoni peegli-äpp tegelikult näitab seda õiges suuruses ...
KUIGI KAAMERA JU PEAB OLEMA SAMA!!!
Ja veel mida mu telefon tava-fotorežiimis teeb: mu näo hästi piklikuks.
No hapukurgiks täielikult!
Ja "peeglirežiim" ei tee, kõik on nagu ma ... pärispeeglist näen, noo ... tegelikult ... see on ikka natuke liiga piklik ... Hmm. Ma tõesti ei näe peeglis oma nägu nii piklikuna ...
Siiski, ilma filtrita see on aus, ma ütleks.




Mu telefon on Hiinast ... kas neil tõesti on ... ninasuurendamine by default sees? :D

(jah, mu meikap alalaul on halb, kuid see päriselt oligi selline sel päeval, see pole ebaõnnestunud filter, ma olen ... saamatu meikija ja ... ehh, peaasi, et on kriipsud hallis näos, täpsusest ma ei unistagi.)

Nina on suur, aga nii suur nagu ma peeglist näen, mitte nagu jõehobunina, mis filtrita fotodel on ...
Ja 'peegliäpp' ju PEAB kasutama sama kaamerat! 
Arusaamatu ...

-----------------------


Ehh, khömm ...
Ma muidu ... kogu selle aja kuulasin ... "neoklassitsismi" (jaa-jaa, vale sõna, vale koht, vale kõik, jaa-jaa!) ehk siis ... muusikat, mis veidi meenutab klassikat, kuid on täiesti tänapäevane :)




Mh, ma mõtlen, et ... see on nii lihtne ja loomulik, et ... kellele see ei meeldiks?
... hehe ....
Sellepärast jagan :D !


Comments

Popular Posts