Liiga kallis

 Toitlusasustusi on muidugi igasuguseid, kuid see üks, kus mina põgusalt töötasin, pani ALGUSES tohutut rõhku puhtusele ja tooraine kvaliteedile, ning lõpuks see oli mulle õppetund.

Kui kliendid nurisesid, et miski on liiga kallis, ja nad saaksid selle oma kodus teha poole odavamalt, siis ... polnud minu koht näkku öelda, et ... see vahe, kodus tegemise/ostmise ja restoranitaldriku vahel on see, mille eest restoran näiteks viskab ära tooraine, mis pole enam täiuslikult värske. KODUS sa ikka kasutaksid oma kipra vajuvat paprikat. Kui hind on kallis, siis osa sellest on raha ära visatud tooraine eest, ja ... hakkame lugema ... ruumide rent, koristajate palk, teenindajate palk, vesi, elekter, mööbel, puhastusvahendid, köögitehnika, nõud-noad ... Selle kõige eest peab toitlustaja maksma, ja ainus koht, kus ta saab raha kliendi käest, on toidu hind, see 'üle-lisa'.

Jah, sa saad kodus sellesama asja teha odavamalt, KUNA sa ei arvesta selle hinna sisse isegi mitte pliidupuhastus-svammi ja pastat, edasi köögimööblit-tehnikat ... ega oma puhastustoimingute/töö-aega. Restoran peab selle kõige eest maksma, ja raha tuleb ainult toidu müügist. Sinu praad aitab maksta palka kõigile seal töötavatele inimestele.


Ja muidugi on liialdatud hindadega kohti, kuid ... töötanud sel alal 3 kuud, 10 aastat tagasi 😂😁😄, ma mõtlen ... kas me peaksime inimestele/klientidele seletama, et nad ei saa ainult kokku klopitud toorainet. Ja ... odavate hindadega kohad võib-olla on vähem nõudlikud tooraine osas. Sa ei taha nätsutada närtsinud salatit. Kuid selleks, et kõik serveeritu oleks värskusest pakatav, sa omanikuna pead ostma "üle" ja leppima äraviskamisega.



Häbi näha kalli hinna üle nurisejaid, sest ... osa neist nuriseks ka toidu kvaliteedi üle, kui hind ja kvaliteet alla lasta ...





Eile või nii käisin solaariumis ja pärast soovitud 'massina' ja aja ütlemist, minult küsiti, kas ma soovin ka päevituskreemi?
Ma ütlesin, ei, mul on!
Ja ... mul paluti seda näidata!
Esimest korda elus!
Kuid mul oli päriselt sealtsamast ostetud solaariumikreem, ja ... ma saan aru.
Nemad vastutavad!
Kuid isegi enne, kui ma leti eest kotti sülle krapsates lahkusin, ma mõtlesin:
ma tean mitut inimest, keda selline ülevaatus ärritaks ja solvaks!!!


Ehhhe-ehhe-köhha-köhha ...
Lauluke ka.
Mulle meeldib ta hääl :)





Video on ka dreamy :) <3






--------------

Hehe ... ma nii tahan lisada.
Mina pole väljas-sööja ja tegelikult ei tea maitsetest midagi, kuid kui mind just oksele ei aja, ma täiega kühveldan tellitud toidu endale sisse!

Ja hiljuti juhtus naljakas asi. Ma tellisin lõhe-(hmm-porrulaugu?-toorjuustu?)pannkoogi ja ... ma tühjendasin taldriku pea aegu nagu lakutuks ja ... mida mina ka toidust tean, kuid ... lõhe oli küll lõhemaitsega, kuid NIII KUIV!!! Ma isegi ei suuda KUJUTLEDA, kuidas nii rammusast kalast saab lõhemaitseline saepuru.
Kuid ma täiega sõin taldriku tühjaks, ja kui lauateenindaja küsis, kuidas maitses, siis ma ütlesin, Jaaa, ikka! :D

Kes olen mina, et nuriseda, kui inimesed püüavad oma tööd teha.
Minu restoranis näiteks minu seal olemise ajal hakati menüüs olevaid toite odavamalt valmistama ...
Mul oli häbi serveerida midagi, mida soojendati mikrolaineahjus ... WTH???? Kas keegi iial läheb restorani, kui seal serveeritud asjadest osa on jääst üles sulatatud ja mikrokas kuumutatud?
Mul hakkas nii häbi, et mu keha hakkas keelduma tööle minemast.

Comments

Popular Posts