Inimesetundmine

Ma tõesti arvan, et ma olen inimeste hoidmisele ja toetamisele pühendunud küll, kuid ... Mees soovitab mulle filme, mis mulle väga meeldivad ja Väiku soovitab mulle laule, mis mulle väga meeldivad, ning ... ma ei suuda samaga vastata kohe üldse. Ma pean ennast väga empaatiliseks, kuid ... ma panen mööda oma soovitustega.

Las ma mõtlen filmidele, mida Mees on hiljuti pakkunud, et võiks mulle meeldida. Hmm.

Ex Machina
Tau
Platform (selle puhul ta tungivalt hoiatas, et mulle see ei pruugi meeldida)
Infinity Chamber 

Ma olen neid kõiki vaadanud üle ühe korra, sest mu närvisüsteem keeb üle, ja ma pean ära jooksma, kui põnev on. Mu suutlikkus vastu võtta on väike.


Nüüd, Väiku soovitas mulle üht laulu nädal tagasi ja ... praeguseks see on 'loopi' peal juba teist päeva!
Kuid ma ei oska ära arvata, mis minu leidudest talle meeldiks.
Ma enam ei soovitagi ammu juba üldse, sest miski ei lähe täppi :D



Aga mu laululummutis, praegune :D








Ja noh ... pildistamisvalgust pole, aga ... pabereid lubasin blogipealkirjas, nii et ...



Kohvi ... eee  ... ka tegelikult pole, kuid ... siin on kaks kohvi-kleepekat!
Reede ja laupäev ...


Comments

Popular Posts